مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در خوزستان :

رشد ۸۰ درصدی پرداخت تسهیلات وام بانک قرض الحسنه مهر ایران

مجتبی سخنور امروز پنج شنبه ۲۳ آذر ماه در نشست با اصحاب رسانه که به مناسبت شانزدهمین سالگرد تاسیس بانک مهر ایران در اهواز برگزارشد اظهار کرد: این روند افزایشی ۸۰ درصدی در پرداخت وام به مشتریان به میزان ۳ هزار میلیارد ریال( نسبت به مدت مشابه سال گذشته ) بوده است .

رشد ۸۰ درصدی پرداخت تسهیلات وام بانک قرض الحسنه مهر ایران

برخورداری بیش از ۵۳‌هزار خوزستانی از تسهیلات وام بانک قرض الحسنه مهر ایران

سخنور ، با بیان اینکه بانک قرض الحسنه مهر ایران در سال ۱۴۰۱‌ توانست بیش از ۷۲ هزار فقره وام قرص الحسنه به ارزش ۴۲ میلیارد ریال به مردم خوزستان پرداخت کند گفت :از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه بیش از ۵۳ هزار نفر از مردم خوزستان بالغ بر ۴۰ هزار میلیارد و ۷۳۵ میلیون ریال وام قرض الحسنه از این بانک دریافت کرده اند.

این مقام مسئول ، میزان وام پرداخت شده قرض الحسنه مهر ایران برای ازدواج به زوج‌های جوان خوزستانی را ۲۷ هزار و ۸۹۱ فقره بالغ بر ۱۱ هزار میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریال و وام های پرداخت شده جهت فرزند آوری را ۳ هزار و ۵۵۶ فقره معادل ۱ هزار میلیارد و‌۹۴۴ میلیون ریال اعلام کرد .

وجود ۲۴ شعبه فعال بانک قرض الحسنه مهر ایران در خوزستان

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در خوزستان ، آمار شعب فعال بانک در استان خوزستان را ۲۴ شعبه و تعداد مشتریان این بانک را بیش از ۶۸۳ هزار نفر برشمرد.

پیوستن بانک قرض الحسنه مهر ایران به جمع پنج بانک با تراکنش بانکی بیشتر در سطح کشور

این مقام مسئول تصریح کرد: در ماه‌های اخیر بانک قرض الحسنه مهر ایران در جمع ۵ بانک کشور با تراکنش بیشتر بانکی قرار گرفت که این خود میزان انتظارات مردم و‌تلاش های ما را دو‌چندان می‌کند.

وی به اجرای طرح وام فوری آنلاین در این بانک هم اشاره کرد و‌ گفت : بانک قرض الحسنه مهر ایران در طرح وام فوری آنلاین هم از بانک های برتر بوده لذا در تلاشیم اصلاح نظام بانکی را با ۳ هزار نیروی جوان خود انجام بدهیم.

وی افزود: هر چند بانک قرض الحسنه مهر ایران رتبه سوم بانکداری دیجیتال را کسب کرده و موفقیت های خوبی دارد اما نقش اصلی را ۱۶ میلیون مشتری بانک در سطح کشور ایفا می کنند‌.

سفر کارت، طرح جدید بانک قرض الحسنه مهر ایران 

این مقام مسئول عنوان کرد: یکی دیگر از اقدامات بانک قرض الحسنه مهر ایران ، بحث سفر کارت برای سفرهای زیارت و سیاحتی است که با ادارات و شرکتهای مختلف دولتی وغیر دولتی وارد عمل شده ایم تا در این خصوص هم مردم را همراهی کنیم .

مجتبی سخنور در این نشست خبری در جمع اصحاب رسانه گفت : حمایت از تولید و‌توانمند سازی تولیدکنندگان و‌تامین مالی اقشار مختلف جامعه ، هدف ما در وام کالا کارت بوده است.

۳ هزار میلیارد ریال وام کالا کارت به مردم خوزستان

این مقام مسئول بیان کرد: در سال جاری تا کنون بیش از ۳ هزار فقره وام کالا کارت ،به ارزش ۳ هزار میلیارد ریال به مردم خوزستان پرداخت شده است‌.

وی‌ ،به سوال خبرنگاران پیرامون اقدامات این‌بانک در حوزه‌مسئولیتهای اجتماعی اینگونه پاسخ داد: برای نخستین بار در کشور با اختصاص بودجه‌ای بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال از محل وجه التزام و از طریق انعقاد تفاهمنامه با وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ، بانک مهر ایران اقدام به خرید اقلام مورد نیاز در زمینه پیشگیری درمان و کنترل بیماری کووید ۱۹ در طرح شهید سلیمانی و اهدای تجهیزات به دانشگاه علوم پزشکی جانی شاپور اهواز دزفول بهبهان نموده است.

سخنور تصریح کرد: مشارکت در ساخت ۴۰ واحد مسکونی آسیب دیده از سیل فروردین ۱۳۹۸ خوزستان ،دریافت و پرداخت سهمیه اعتبار تخصصی برای سیل زدگان خوزستان به میزان ۵۰ میلیارد ریال ، مشارکت در آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد و حمایت از اشتغال آنها و پرداخت وام قرض الحسنه بخشی از اقدامات مهم این بانک بوده است.

وی خاطر نشان کرد: خدمات این بانک برای منازل مسکونی آسیب دیده از زلزله اندکا نیز اختصاص ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار وام قرض الحسنه جهت بازسازی و تعمیر اساسی منازل بوده است.

سخنور گفت :در راستای کاهش فاصله طبقاتی و‌کاهش فقر و‌محرومیت مردم، تسهیلات وام به مددجویان بهزیستی و‌کمیته امداد را داشته ایم‌که میزان آنها هزار و‌۹۸۲ فقره وام بالغ بر ۸۳۴ میلیارد ریال تا پایان سال گذشته بود و در سال جاری ۵۷۷ فقره به مبلغی بالغ بر ۷۷۴ میلیارد ریال است‌‌.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان خوزستان تصریح کرد: مشارکت در ساخت بیمارستان ۳۰۰ تخت خوابه بیماران اعصاب و روان با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال ، احداث ۴ مدرسه و ۳ خانه بهداشت روستایی آسیب دیده در زلزله کرمانشاه و پرداخت ۲ هزار فقره وام قرض الحسنه ،احداث مدرسه در استان سیستان و بلوچستان و کمک بلاعوض ۲۰۰ میلیارد ریال به سازمان بهزیستی بابت پوشش هزینه درمان جامع هدف این سازمان بخشی دیگر از اقدامات بانک قرض الحسنه مهر ایران بوده است.

وی ادامه داد: در حوزه ایجاد اشتغال و مشاغل و حمایت از مشاغل خانگی در سال به ترتیب ۱۷۰۵ فقره به میزان یک هزار و ۸۱۷ میلیارد ریال وام اشتغال و ۲۰۵ فقره به ارزش ۱۸۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال وام حمایت از مشاغل خانگی پرداخت کرده است .

وی خاطر نشان کرد : هیچ بانکی تا کنون طرح تعریف شده ای برای استفاده از ظرفیت حقوق کارکنان نداشته اما بانک قرض الحسنه مهر ایران طبق برنامه ریزی خوبی که داشت توانسته در این عرصه در خوزستان گام های خوبی بر دارد.

گفتنی است کسب رتبه پنجمین بانک پر تراکنش کشور، کسب رتبه سوم خدمات بانکداری دیجیتال، کسب ۵ عنوان برتر در هجدهمین جشنواره ملی انتشارات و روابط عمومی و درخشش بانک قرض الحسنه مهر ایران در جشنواره دکتر نوربخش با طرح وام فوری آنلاین از سایر افتخارات ملی این بانک محسوب می‌شود.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها