یک شهر جدید در غرب استان تهران ساخته می‌شود

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از تصویب یک شهر و یک شهرک جدید در غرب استان در جلسه کارگروه امور زیربنایی، توسعه روستایی، شهری و آمایش سرزمین به جهت تحقق اهداف طرح نهضت ملی مسکن و تامین زمین متقاضیان خبر داد.

یک شهر جدید در غرب استان تهران ساخته می‌شود

حسین جنتی گفت: جلسه ای با حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران و سایر دستگاه‌های عضو کارگروه امور زیربنایی برگزار شد که با کلیات تشکیل یک شهر و یک شهرک جدید در غرب استان تهران موافقت شد.

وی گفت: این موضوع با کسب اجازه از وزیر راه و شهرسازی به جهت تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن متقاضیان نهایی شده در کارگروه مطرح، مصوب و پس از طی مراحل و فرآیندهای قانونی نهایی شده و به اطلاع شهروندان استان تهران خواهد رسید.

وی همچنین از تصویب طرح هادی سه روستا در اسلامشهر (حسین آباد، علی آباد و چیچکلو) خبر داد و گفت: طرح جامع شهر اندیشه نیز مصوب و به شورایعالی ارسال شد.

جنتی همچنین گفت: خبر خوب دیگر ما تعیین تکلیف نهایی اراضی 92 هکتاری پاکدشت در جلسه امروز و ارسال آن برای شورایعالی شهرسازی و معماری و تصویب حریم طرح جامع شهر پردیس است.

جنتی در پایان گفت: در این جلسه همچنین موارد مربوط به خارج از حریم ارسالی از سوی فرمانداری‌های شهرستان‌های تهران، رباط کریم، ری، دماوند، شهریار، فیروزکوه، اسلامشهر و ورامین نیز مصوب شد.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • زینب
    0

    غرب استان تهران به اندازه کافی گسترده است شما شهرری را گسترش بدین که خونه کم هست اجاره اش بااستان تهران یکی شده به عنوان یک شهروند شهرری و ساکن در غرب تهران که از هردو منطقه اطلاعات دارم منطقه ضعیف را گسترش بدین قیمت بیاد پایین اقشار ضعیف بتونن خونه بخرن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها