فرماندار طالقان:

محور هشتگرد - طالقان مسدود شد

فرماندار طالقان اظهار کرد: محور ارتباطی طالقان به هشتگرد و بالعکس از امروز دوشنبه تا فردا سه شنبه ۳۰ آبان همچنان مسدود خواهد ماند.

محور هشتگرد - طالقان مسدود شد

علی مهدوی بیان کرد: افرادی که قصد عزیمت به شهرستان طالقان را دارند می‌توانند از محور ارتباطی قدیم این شهرستان استفاده کنند.

فرماندار طالقان تاکید کرد: همچنین با توجه به هشدار سطح نارنجی هواشناسی رعایت نکات ایمنی از جمله عدم تردد از محل‌های پر خطر، اسکان، چادر زدن و توقف در بستر و حریم رودخانه‌ها، مکان‌های مرتفع و تپه‌ها، زیر درختان، سیم برق هوایی، لوله‌ها، فنس‌های فلزی و پهنه‌های آبی، پرهیز از صعود به ارتفاعات از سوی مسافران ضروری است.

وی بر خودداری از تردد و سفرهای غیر ضروری به ویژه در جاده‌های کوهستانی و دامنه‌های پرشیب به دلیل احتمال ریزش سنگ و بهمراه داشتن تجهیزات لازم و ضروری سفر از جمله لوازم گرمایشی، البسه، پتو، کمک‌های اولیه، برف پاک کن، به همراه داشتن وسایل ارتباطی و پیش بینی مکان‌های امن جهت اسکان موقت (تا رفع شرایط اضطراری) تاکید کرد.

منبع: مهر
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • غیبعلی
    0

    من غیبعلی هستم به اتفاق دوستانم بهارعلی و عقیل از روستای وشته طالقان از عزیزان مسافر خواشمندیم در کنار رودخانه و در ارتفاعات چادر نزنند
    ممنون

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها