هفته نخست لیگ‌برتر فوتبال زنان

سپاهانی‌ها با پیروزی لیگ را استارت زدند

تیم فوتبال زنان سپاهان در نخستین دیدار لیگ برتر باشگاه‌های کشور مهمان البرزی‌اش را شکست داد و با پیروزی کار را شروع کرد.

سپاهانی‌ها با پیروزی لیگ را استارت زدند

شانزدهمین دوره لیگ تر فوتبال بانوان امروز (جمعه-۲۶ آبان ماه) با تقابل تیم سپاهان و تیم نماینده البرز در زمین شهدای جروکان اصفهان آغاز شد که در پایان با نتیجه پر گل  ۵ بر صفر به سود دختران نقش‌جهان به پایان رسید.

سپاهانی‌ها این دیدار را با ترکیب الهام فرهمند، فاطمه پسندیده، مرضیه فیضی، میترا نظری، زهرا پور حیدری، هانیه علی مردانی، زینب عباس پور، فاطمه عادلی، هستی فروزنده، معصومه همتی، زهره کودایی و هدایت نیلوفر اردلان آغاز کرد.

از سوی دیگر منیژه زینی وندیان، رقیه شهبازی، سودا حسن زاده، ایدا فرضی زاده ، نرگس خوانی ، کیمیا عباس زاده، مریم اباذری، صفورا جعفری، ملیکا باقری نصب، نگین نقدی و الهام عبدالرحمانی برای نماینده البرز به میدان آمدند.

در این رقابت که از ابتدا با برتری سپاهان آغاز شد در این بازی زینب عباسپور، الهام فرهمند، هستی فروزنده و نازنین منصوری به ترتیب در دقایق ۱۰، ۱۷، ۵۳، ۵۹ و ۹۲ دروازه البرز را باز کردند. 

به این ترتیب دختران فوتبالیست اصفهان با پیروزی پر گل در نخستین بازی رسمی که اردلان را همراه دارند، کار خود را در لیگ ۱۴۰۲ آغاز کردند.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    چرا فوتبال بانوان پخش مستقیم نداره مگه با حجاب بازی نمیکنن پس چرا هیچوقت پخش نمیشه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها