استمرار تعطیلی مدارس اصفهان و برخی شهرستان ها به دلیل آلودگی هوا

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اعلام این خبر گفت: با توجه به تداوم پایداری و سکون مطلق جو، وضعیت ابرناکی و کاهش میدان دید، انباشت غلظت آلاینده ها همراه با کاهش کیفیت هوا، جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای اصفهان مجدداً برگزار شد.

استمرار تعطیلی مدارس اصفهان و برخی شهرستان ها به دلیل آلودگی هوا

 براساس مصوبه این کمیته، کلاس های آموزشی در تمامی مقاطع تحصیلی مدارس، مهدهای کودک و پیش دبستانی ها در مناطق شش گانه شهر اصفهان و نواحی و مناطق آموزش وپرورش خمینی شهر، فلاورجان، شاهین شهر، زرین شهر، مبارکه، نجف آباد، پیربکران، فولادشهر و برخوار و سجزی در روز دوشنبه ۲۲آبان ماه تعطیل خواهد بود.

وی افزود: فعالیت آموزشی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در مناطق یاده شده نیز به صورت غیرحضوری خواهد بود.

شیشه فروش تأکید کرد: طرح محدودیت تردد خودروهای با پلاک زوج و فرد در شهر اصفهان تا پایان این هفته و از درب منزل اجرایی خواهد شد و ضمن جلوگیری از تردد خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی، متخلفان توسط پلیس راهور اعمال قانون خواهند شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با تأکید بر اینکه مصوبات قبلی این کارگروه با دقت و قاطعیت اجرا خواهد شد، تصریح کرد: کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار اصفهان به صورت مستمر فعال است و با جمع بندی گزارش های زیست محیطی، پیش بینی های جوی و بهداشت و سلامت، متناسب با شرایط برای روزهای آینده تصمیم خواهد گرفت و بر اجرای دقیق مصوبات نیز نظارت خواهد نمود.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    وزیرآموزش وپرورش گفته به خاطرآلودگی هوا مدارس را تعطیل نمی کنیم خوب ماهم به خاطر سلامت، فرزندمان را به مدرسه نمی فرستیم این به اون در ........احمق

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها