رییس اتاق اصناف کشاورزی اهواز با اشاره به آغاز کشت پاییزه:

نرخ نهایی خرید گندم تعیین تکلیف نشده است / کشاورزان نگرانند

رییس اتاق اصناف کشاورزی مرکز استان - اهواز با بیان اینکه نرخ نهایی خرید گندم برای کشاورزان هنوز اعلام نشده است گفت: این در حالی است که گندمکاران در حال تهیه زمین و کشت محصولات پاییزه خود هستند.

نرخ نهایی خرید گندم تعیین تکلیف نشده است / کشاورزان نگرانند

فاضل نیسی با اشاره به بالا بودن نرخ نهاده های کشاورزی از جمله کود، بذر، اجاره ادوات کشاورزی و هزینه های بالای کارگری گفت: عدم تعیین نرخ نهای گندم، نگرانی هایی را برای کشاورزان و بهره برداران بوجود آورده است. 

وی تاکید کرد: شورای قیمت گذاری باید به صورت شفاف و صریح، نرخ گندم را برای سال جاری اعلام نماید چون این اقدام موجب می شود تا کشاورزان با آرامش خاطر و آسودگی بیشتری اقدام به کشت محصولات خود کنند. 

رییس اتاق اصناف کشاورزی مرکز استان - اهواز در بخش دیگری با اشاره به لزوم تقویت مراکز خدمات و بازدید کارشناسان از مزارع کشاورزی گفت: تامین سوخت برای ادوات کشاورزانی که در حال فعالیت هستند و همچنین تامین کود پایه از دیگر مسایلی است که باید نسبت به اجرای آنها اقدام شود. 

نیسی تامین سهمیه آب پاییزه کشاورزان را از دیگر خواسته های آنها بیان کرد و گفت: انتظار می رود که وزارتخانه های جهاد کشاورزی و نیرو هماهنگی های لازم را برای تامین آب سهمیه پاییزه اراضی در حال کشت به عمل آورند.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها