چشم انداز بلند پتروشیمی مارون در رشد تولید و تداوم سودآوری

گامهای بلند پتروشیمی مارون، با هدف پایداری تولید، اتمام طرح‌های نیمه تمام و افزایش سودآوری در اولویت برنامه ریزی های این شرکت قرار گرفته است.

چشم انداز بلند پتروشیمی مارون در رشد تولید و تداوم سودآوری

رشد تولید و فروش پتروشیمی مارون در سال 1401، کاهش ۲ درصدی مصرف و هزینه های انرژی و رشد بیش از یک هزار میلیاردی فروش نسبت به سال ۱۴۰۰ حاکی از تلاش بی وقفه و برنامه ریزی مدون در این شرکت بوده است.

برنامه‌ریزی‌های متعدد همچون بروز آوری تجهیزات، رفع مشکلات فرآیندی به منظور افزایش تولید، مطالعات بازارهای صادراتی جدید در این زمینه در دستور کار شرکت قرار گرفته است تا این شرکت مهم رکوردهای جدیدی را در حوزه‌های مختلف بر جای بگذارد.

آغاز عملیات اجرائی احداث ۱۶ پروژه در راستای تکمیل زنجیره ی ارزش در پتروشیمی مارون از جمله برنامه‌هایی است که تداوم سودآوری در شرکت را در پی خواهد داشت.

شرکت پتروشیمی مارون در تعمیرات اساسی سال جاری خود، بزرگترین بازآفرینی تاسیساتی را پس از سالها تجربه کرده است که این مهم با رعایت تمامی استانداردهای فنی و ایمنی صورت گرفت و موجب شد این شرکت در کمتر از 2 ماه پس از پایان تعمیرات از سقف تولید ۳۹۹ هزار تن  عبور کند و رشد  77 درصدی  را به ثمر بنشاند که اتفاقی بی نظیر در این صنعت به شمار می‌رود.

همچنین پتروشیمی مارون با فروش ۲۴ هزار و ۳۹۸ میلیارد ریال در مهر ماه سال جاری رشد ۴۶ درصدی فروش را نسبت به مدت مشابه در کارنامه عملکردی خود به ثبت رسانده است.

 اجرای پروژه های جدید با حاشیه سود چشمگیر به منظور تامین امنیت سرمایه‌گذاران، تکمیل زنجیره ارزش و سرمایه گذاری در چندین پروژه کلیدی از جمله برنامه‌های آینده نگرانه این پتروشیمی برای رسیدن به درآمد پایدار و فاصله گرفتن از بحران‌های مالی است.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها