فولاد اکسین در ریل رشد و پیشرفت

آمار منتشر شده نشان می دهد شرکت فولاد اکسین خوزستان در شش ماهه اول امسال علیرغم محدودیت های ایجاد شده در زمینه مصرف انرژی، توانسته است میزان سوددهی خود را با ۱۲هزارمیلیارد ریال افزایش نسبت به مدت مشابه سال قبل، به ۲۷هزار میلیارد ریال برساند.

فولاد اکسین در ریل رشد و پیشرفت

این آمار نشان می دهد مدیریت این شرکت با استفاده از ظرفیت نیروی انسانی غنی و با اتخاذ تدابیر و برنامه ریزی لازم، بر محدودیت ها و چالش های صنعت فولاد بویژه در حوزه انرژی غلبه کند و خود را آماده شکستن رکورد تولید ورق های فولادی کند، همچنانکه در نیمه اول سال نیز چنین اتفاقی را تجربه نمود و تولید ورق های فولادی از ۴۰۰ هزار تن عبور کرد.

بنظر می رسد در دوره مدیریت کنونی، استراتژی شرکت فولاد اکسین در کنار اجرای پروژه های مربوط به حوزه توسعه تولید و ظرفیتها، تغییر سبد محصولات از ورق های ساختمانی به ورق های API و با ارزش افزوده بالاتر تعریف شده و بهمین دلیل پیش بینی می شود درآمد و سود شرکت روند افزایشی خود را ادامه بدهد، بویژه آنکه رفع چالش ها و محدودیت هایی نظیر مصرف انرژی می تواند این روند را تشدید نماید.

سیاست مدیریت این شرکت بویژه با توجه به تجارب قبلی و سوابق خوب مدیرعامل آن در شرکت فولاد خوزستان و فولاد ارفع و آشنایی و شناخت کامل از صنعت فولاد کشور، این امیدواری را ایجاد می کند که تا پایان سال خبرهای خوب دیگری از این شرکت مهم فولادی بشنویم.

منبع: صبح اهواز
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها