اقدام ارزنده فولاد خوزستان در ایفای مسئولیت های اجتماعی

اقدام ارزنده شرکت فولاد خوزستان در اهدای بیش از 3 هزار بسته آموزشی به دانش آموزان محروم استان بازتاب مناسبی در رسانه های استان داشته است.

اقدام ارزنده فولاد خوزستان در ایفای مسئولیت های اجتماعی

اینکه شرکت فولاد خوزستان خود را متعهد به ایفای مسئولیت های اجتماعی و ارائه خدمات آموزشی، فرهنگی و اجتماعی به مردم استان می داند و تلاش می کند از ظرفیت های خود برای جبران بخشی از محرومیت های مردم استان استفاده نماید حائز اهمیت است. 

این قبیل اقدامات که پیشتر هم انجام شده است ضمن آنکه ایفای یک تعهد اجتماعی است، می تواند باعث ایجاد نگاه مثبت و همدلانه میان مردم استان و شرکت های صنعتی در استان بشود بویژه آنکه در سال های اخیر همواره شاهد نوعی نگاه انتقادی به فعالیت صنایع در استان بدلیل برخی از هزینه های اجتماعی و زیست محیطی بوده ایم. 

photo_2023-10-19_00-34-51

حرکت شرکتها و صنایع بسوی رفع آلایندگی ها و حفظ محیط زیست از یکطرف و ارائه خدمات اجتماعی به مردم از سوی دیگر ضرورتی انکارناپذیر است و می تواند فعالیت و توسعه این مجموعه های بزرگ اقتصادی در استان را تسهیل نماید. 

این انتظار از مدیران همه شرکت ها و صنایع موجود در استان این است که خود را در قبال مردم استان مسئول بدانند و انجام مسئولیت های اجتماعی و هزینه کرد در این حوزه ها را حق طبیعی مردم استان بر گردن صنایع بدانند و آنرا نوعی سرمایه گذاری برای خود نیز تلقی نمایند. تردیدی نیست با چنین اقداماتی مردم این صنایع را از خود خواهند دانست و از فعالیت آنها حمایت خواهند کرد. فعالیت های فولاد خوزستان در این زمینه می تواند مورد توجه دیگر شرکتها قرار بگیرد.

photo_2023-10-19_00-35-49

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها