آیت‌الله کعبی:

ضربه دوم طوفان الاقصی سخت‌تر خواهد بود

آیت‌الله کعبی با بیان اینکه طوفان الاقصی به نابودی رژیم صهیونیستی منجر خواهد شد، گفت: براساس هماهنگی بین جبهه مقاومت، ترسیم کار و توزیع نقش، ان شاالله بعد از گذشتن از مرحله اول طوفان الاقصی، سیلی دوم سخت‌تر از ضربه اول بر رژیم صهونیستی وارد خواهد شد.

ضربه دوم طوفان الاقصی سخت‌تر خواهد بود

 آیت‌الله عباس کعبی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری شب گذشته ۲۶ مهر در مراسم تجمع اعتراضی طلاب حوزه علمیه امام حسین(ع) اهواز نسبت به جنایت اسرائیل در بیمارستان غزه با اشاره به خشم کشورهای جهان نسبت به عمل وحشیانه صهیونیسم گفت: روشن است که این اقدام مجرمانه به تحریک آمریکا و سلاح آنها انجام شده و بایدن ر‌وز گذشته برای تبریک به صهیونیست‌ها به تل‌آویو آمد. هدف این اقدام مهاجرت اجباری اهالی غزه و ناامن کردن آن است.

وی با اشاره به اینکه صهیونیست‌ها اماکن و افراد غیر نظامی را هدف حملات خود قرار داده‌اند، گفت: با اینکه اعلام شده بود که بیمارستان معمدانی از حملات آنها در امان است این جنایت را نسبت به زنان و کودکان انجام دادند و وقتی خشم جهانیان را دیدند گفتند این موشک از ناحیه ما نبود بلکه خطای حماس بود و مسئولیت این فاجعه انسانی بزرگ را نپذیرفتند‌‌.

آیت‌الله کعبی با اشاره به حمایت کامل آمریکا از اسرائیل گفت: جنگ بین المللی قوانینی دارد که به آنها حقوق بشر دوستانه می‌گویند از جمله آنها جداسازی افراد غیر نظامی از نظامیان، ممنوعیت حمله به غیرنظامیان و به کارگیری سلاح مناسب با هدف و ایجاد بستر برای مداوای مجروحین و دفاع مدنی و صلیب سرخ و کمک‌های انسانی است. رژیم صهیونیستی همه این حقوق را نقض کرد و به سخره گرفت و با فریبکاری و با کودک کشی و هدف قرار دادن زنان بی دفاع و تخریب منازل مسکونی در پی جبران شکست خود در عملیات طوفان الاقصی است‌.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تجمعات اعتراضی متعدد مردم خوزستان در نقاط مختلف استان اظهار کرد: مانند این تجمعات در نقاط مختلف کشور شکل گرفته است و صرفا برای محکومیت جنایت اسرائیل نیست؛ بلکه اهداف دیگری نیز دارند از جمله اینکه اعلام کنند از دشمن جنایت‌کار انتقام خواهند گرفت و با عزم و اراده‌ای قوی‌تر مبارزه خود را ادامه خواهند داد.

مدیر مرکز علمی امام حسین علیه‌السلام اهواز با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی، نقطه عطف تاریخی در مقاومت مردم فلسطین است، گفت: شکست سنگین و کامل اطلاعاتی و امنیتی و نظامی و سیاسی در طوفان اقصی به گونه‌ای اتفاق افتاد که خود رژیم صهیونیستی اعلام کرد در این هفتاد و پنج سال عملیاتی به این سنگینی نداشتند. تحقیر تاریخی رژیم صهیونیستی در طوفان الاقصی به گونه‌ای شد که این عملیات نقطه آغاز تحولات بزرگی در منطقه و در سطح روابط بین المللی خواهد بود.

آیت‌الله کعبی افزود: اینکه رهبری معظم انقلاب فرمودند به قله نزدیک می‌شویم، یکی از نشانه‌های نزدیکی به قله، تحولات فلسطین و غزه است. برخی ممکن است بگویند فلسطین در این عملیات اخیر مهاجم بود و رژیم صهیونیستی دفاع متقابل داشت. کشتار وحشیانه‌ای که در بیمارستان غزه اتفاق افتاد تابلویی است که هفتاد و پنج سال در فلسطین در حال تکرار است. ملت فلسطین هفتاد و پنج سال در حال دفاع مشروع هستند. 

فلسطین از لحاظ فقهی و حقوقی جزو دارالاسلام است و رژیم اشغالگر قدس، سرزمین و حاکمیت فلسطین را از بین برده و یک ملت را آواره کرده‌ است. از لحاظ حقوقی، فقهی، عمومی، اخلاقی و انسانی حق مشروع فلسطینی‌ها است که عملیات دفاعی خود را به عملیات هجومی تبدیل کنند و این عملیات قابل مقایسه با عملیات طریق القدس(فتح بستان) است که امام راحل آن را فتح الفتوح نامید.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: کشتار وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم بی گناه غزه چند هدف داشت؛ هدف اول وادار کردن مردم غزه به کوچ اجباری به صحرای سینا و جاهای دیگر و محو غزه و هدف دوم آن این است که تحقیر تاریخی خود را به یک پیروزی نسبی تبدیل کنند.

هدف دیگر آنها این است که امنیت را از غزه از بین ببرند و حماس و مقاومت را وادار به تسلیم کنند. رژیم صهیونیستی در همه این اهداف شکست خورد چون نه مردم غزه حاضر به کوچ اجباری هستند و نه افکار عمومی جهان با رژیم صهیونیستی همراهی کرد.

وی خاطرنشان کرد: حقیقت امر این است که رژیم صهیونیستی به فرماندهی آمریکا و اجازه قبلی بایدن این کشتار وحشیانه را انجام داد و با بمب‌های آمریکایی این جنایت را انجام داد. ما معتقدیم که آمریکا نه تنها شریک جریم رژیم صهیونیستی است بلکه فرمانده آنها است.

به گفته آیت‌الله کعبی، راه حل این است که امت اسلامی و کشورهای اسلامی فریاد خشم خود را علیه پایگاه‌های آمریکایی در منطقه و سفارتخانه‌های رژیم صهیونیستی در منطقه بلند کنند و ملت‌ها، دولت‌های منطقه را تحت فشار قرار دهند تا آمریکا را از منطقه بیرون کنند.

وی ادامه داد: حماس و جهاد اسلامی تربیت شده حزب الله لبنان است، حزب اللهی که فرمانده کل قوا آنها، امام خامنه‌ای است. این مجاهدان، مجاهدان راه سیدالشهدا(ع) هستند. موشک‌هایی که امروز به تل‌آویو زده می‌شوند، موشک‌های عزت و افتخار و صلابت و قدرت ولایت فقیه هستند. ایران اسلامی تماشاچی صحنه نیست. در متن میدان است، هوشمندانه در متن میدان است، اما براساس هماهنگی بین جبهه مقاومت، ترسیم کار و توزیع نقش، ان شاالله بعد از گذشتن از مرحله اول طوفان الاقصی، ضربه دوم و سیلی دوم سخت تر از ضربه اول بر رژیم صهونیستی وارد خواهد شد.

وی تأکید کرد: رژیم صهونیستی باید هشدارهای رهبر انقلاب و وزیر امور خارجه را جدی بگیرد. زمینه کمک‌های بشردوستانه را برای غزه فراهم کند. غزه هر چه سریع تر باید از محاصره خارج شود. مجمو‌عه‌ها و سازمان‌های حقوق بشری باید این جنایت را محکوم کنند. بمباران غزه فوری باید متوقف شود. ملت‌ها بر دولت‌ها فشار بیاورند و این خشم نباید در حد تجمع و سخنرانی بلکه در حد اعلام آمادگی برای حضور در میدان جهاد و شهادت باشد. 

آیت‌الله کعبی در پایان ضمن اعلام همدردی مردم خوزستان با مردم غزه گفت: یقین بدانید طوفان الاقصی به نابودی رژیم صهیونیستی که از درون متلاشی است، منجر خواهد شد. 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • 🐜
    2

    همه کشورهای خاورمیانه باید اسرائیل را بمب باران کنند همچنین ناوگان دریایی امریکا شریک جنایت علیه بشریت را بزنید پدرسوخته های بی وجدان را

  • ناشناس
    0

    حرف مفت

  • ناشناس
    0

    اره سالی که نکوست از بهارش پیداست .هی زر بزنید شما که هزینه نمیدید .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها