معاون فنی و عمرانی شهرداری در بازدید از کوی مهدیس

تا پایان سال معابر خاکی اولویت دار تبدیل به معابر دارای آسفالت می شود

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز گفت: امیدواریم بتوانیم تا پایان سال تعهد ۱۳۰ میلیارد تومانی را انجام و تا حد امکان معابر خاکی اولویت‌دار تبدیل به معابر دارای آسفالت شود.

تا پایان سال معابر خاکی اولویت دار تبدیل به معابر دارای آسفالت می شود

دو تن از اعضای کمیسیون عمران، شهرسازی و معماری شورای شهر اهواز، مدیر منطقه ۸ اهواز و معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز از کوی مهدیس بازدید و به بررسی مسائل و مشکلات مردم ساکن در این مطقه پرداختند.

در حاشیه این بازدید حسینی؛معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه مهدیس جزو کم برخوردارترین مناطق اهواز است؛ تصریح کرد: متاسفانه کوی مهدیس سال‌ها به حال خود رها شده بود و با وجود اسکان صد‌ها خانوار در آن از امکانات اولیه محروم است.

وی در ادامه به برنامه‌های در دست اجرای شهرداری اهواز در کوی مهدیس اشاره کرد و گفت: حدود ۱۳۰ میلیارد تومان برای معابر خاکی مهدیس پیش بینی شده است( آسفالت، جدول کشی، جمع آوری آب‌های سطحی) که از این مقدار حدود ۶۰ میلیارد آن به مناقصه رفته است و ۲۷ مهرماه زمان بازگشایی پاکات آن است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز با اعلام اینکه  طراحی دو محله دیگر کوی مهدیس به پایان رسیده و برآورد مالی آن در حال انجام است؛ تصریح کرد: بخشی از پروژه ها وارد مناقصه شده و بخشی دیگر نیز به زودی وارد مناقصه می شود و با مشخص شدن پیمانکار عملیات اجرایی این پروژه ها آغاز و امید است تا پایان سال تحولات اساسی را در این منطقه شاهد باشیم.

حسینی خاطرنشان کرد: یک پیمانکار اختصاصی در منطقه مهدیس در حال بهسازی آسفالت‌های موجود است. امیدواریم بتوانیم تا پایان سال تعهد ۱۳۰ میلیارد تومانی را به نحو احسن انجام و تا حد امکان معابر خاکی اولویت‌دار تبدیل به معابر دارای آسفالت شود.

وی با اعلام اینکه مشاورین در حال بررسی طرح جامع شهری هستند؛ گفت: شهر یک موجود زنده است و مشاورین در حال بررسی نیازهای فعلی هستند به طور قطع شاهد تغییراتی در کوی مهدیس و دیگر مناطق در آینده هستیم.

منبع: تابا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    کافیه چکمه بپوشیم و اینهمه اسفالت از تیرگی، قلبه و صرفا کسب درامد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها