رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای شهر اهواز از اولین دستاورد این کمیسیون در سال جاری

فرآیند تشویقی احداث هتل برای نخستین بار در اهواز کلید خورد

رئیس کمیسیون، اقتصادی، سرمایه‌گذاری و توسعه گردشگری شورای اسلامی شهر اهواز گفت: با بررسی‌های انجام شده و پیگیری‌هایی که صورت گرفته، برای اولین بار در تاریخ شهرداری و شورای اسلامی شهر اهواز فرآیند تشویقی احداث هتل در اهواز به عنوان اولین دست‌آورد کمیسیون اقتصادی سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر پس از تصویب شورا و تأیید فرمانداری، کلید خورد.

  فرآیند تشویقی احداث هتل برای نخستین بار در اهواز کلید خورد

سید ناصر مهداوی اظهار کرد: اهواز جاذبه‌های ویژه خود را داشته و با توجه به شرایط خاص جغرافیایی و اینکه در همسایگی کشور عراق قرار دارد، می‌تواند یک مرکز توریستی درمانی برای کشورهای همسایه باشد.

وی افزود: وجود جاذبه‌های گردشگری، وجود مراکز درمانی معتبر و هتل‌های مناسب و مراکز تجاری از جمله مواردی هستند که در زمینه جذب گردشگر و سرمایه گذار تأثیر گذار هستند.

رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و توسعه گردشگری شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: با بررسی‌های انجام شده و پیگیری‌هایی که صورت گرفته، برای اولین بار در تاریخ شهرداری و شورای اسلامی شهر اهواز فرآیند تشویقی احداث هتل در اهواز به عنوان اولین دست‌آورد کمیسیون اقتصادی سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر پس از تصویب شورا و تأیید فرمانداری کلید خورد.

وی با تاکید بر اینکه نبود هتل مناسب به تعداد کافی در اهواز باعث عدم جذب گردشگران خارجی و داخلی می‌شود، گفت: با توجه به امکاناتی که سایر استان‌های همجوار خوزستان در حوزه اقامت و توریست درمانی فراهم کرده‌اند، مسافران خارجی کشورهای همسایه این مقاصد را انتخاب میکنند.

وی افزود: اهواز از این لحاظ از سایر شهرها عقب تر است اما با تصویب این طرح گام بلندی در جهت توسعه گردشگری و حضور سرمایه‌گذار برداشته می شود، چرا که احداث هتل‌های مناسب می‌تواند زمینه ساز حضور گردشگران خارجی و داخلی در حوزه‌های مختلف اعم از تحصیلی، درمانی، صنعتی و سایر حوزه ها فراهم کند.

منبع: ایمنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها