مراسم رونمایی از طرح جدید بیمه‌ی کارکنان در شرکت لوله سازی اهواز برگزار شد/ ویدئو

در ادامه اجرای سیاست‌های حمایتی، رفاهی و درمانی از کارگران دولت سیزدهم در شرکت لوله سازی اهواز آیین رونمایی از طرح جدید بیمه کارکنان این شرکت با حضور جمعی از کارکنان برگزار شد.

مراسم رونمایی از طرح جدید بیمه‌ی کارکنان در شرکت لوله سازی اهواز برگزار شد/ ویدئو

در این مراسم معاون استاندار خوزستان تاکید کرد که شرکت‌ها و صنایع بزرگ استان از اقدام این شرکت الگو برداری کنند.

شهاوند  با ابراز امیدواری از چنین اقداماتی یادآور شد: این حرکت، نقطه‌ی آغاز خوبی است و امیدوارم این رویه در شرکت لوله سازی اهواز الگویی برای باقی شرکت‌ها باشد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان تاکید کرد: این طرح را حتما در کمیسیون کارگری بررسی، مصوب و به سایر شرکت‌ها ابلاغ خواهیم کرد که از شرکت لوله سازی اهواز الگوبرداری کنند. در حوزه‌های کارگری، صنعتی و اقتصادی چنین پوشش‌هایی بسیار ضرورت دارند. این بسته‌های حمایتی باعث افزایش امید به زندگی و در آرامش روحی افراد نیز تاثیر به سزایی دارند. 

 احمدی، مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز با تاکید بر اینکه در دولت سیزدهم از تمام ظرفیت‌ها برای حل مشکلات کارگران استفاده می‌شود، افزود:  ارتقاء سطح خدمات رفاهی و بیمه ای به منظور ارتقای سلامت و روان و افزایش انگیزه آنان در جهت تحقق شعار سال (رونق تولید) از اولویت‌های شرکت لوله سازی اهواز است.

مدیر عامل شرکت لوله سازی اهواز با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اینکه بیمار به جز درد بیماری دغدغه‌ی دیگری نداشته باشد، افزود: با تاکیدات ترکی، مدیر عامل صندوق بازنشستی کشوری و زمانپور، مدیر عامل هلدینگ صبا‌ انرژی، بیمه‌ی تکمیلی ویژه‌ای برای کارکنان تدارک دیده شده است تا بتوانیم علاوه بر ایجاد رضایت شغلی، اطمینان خاطری برای آن‌ها در حوزه سلامت و درمان را ایجاد کنیم.

همچنین پنج نفر از کارکنان در این مراسم از تجربیات خود برای استفاده از این بیمه و رضایتمندیشان را مطرح کردند. 

یادآور می‌شود، بیمه‌ی درمان تکمیلی بدون سقف با فرانشیز ۱۰ درصد، بیمه نامه حوادث انفرادی (طرح لبخند)، با ۲۵۰ میلیون توامان پوشش فوت به علت حادثه و نقص عضو، بیمه عمر و پس‌انداز (بیمه فوت و فوت به علت حادثه)، بیمه آتش سوزی خانه، سیل، زلزله و ... برای هر نفر ۵۰۰ میلیون تومان، امکانِ تحت پوشش قرار دادن والدین، بیمه بدنه و ثالث اتومبیل ۱۲ قسطه و بدون سود و پیش پرداخت و داروخانه‌ی آنلاین ازجمله مواردی هستند که این بسته‌ی حمایتی در قالب بیمه، تمامی کارکنان را دربرمی‌گیرد.

همچنین بیش از ۳۰۰ نوع خدمت بیمه‌ای در این بیمه‌ی تکمیلی در نظر گرفته شده است.

حجم ویدیو: 30.24M | مدت زمان ویدیو: 00:04:10 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • رابی
    0

    امروز کمی دیر تشریف آوردند نگران شدیم.
    خداوند را شکرگزاریم که مدیر عامل محترم این شرکت در صحت و سلامت جسمی و روانی قرار دارد و هر چند ساعت یکبار اعلام موجودیت می کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها