برپایی موکب اربعین حسینی در فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز

خادمان زائران اربعین موکب فدک را در فرودگاه بین المللی شهید سپهبد قاسم سلیمانی اهواز برپا کردند.

برپایی موکب اربعین حسینی در فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز

به گزارش خبرفوری،  حاج سعید احمدی متولی موکب فدک در فرودگاه بین المللی  شهید سپهبد قاسم سلیمانی  اهواز گفت:  موکب فدک  برای بدرقه و استقبال و پذیرایی  از زائران کربلای معلی در فرودگاه  بین المللی شهید سلیمانی برپا شده است .

احمدی  هدف از برپایی موکب  فدک در فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز را خدمت به زائران اربعین ار سراسر ایران و کشورهای همسایه  به عنوان خادمان زائران امام حسین (ع) اعلام کرد.

احمدی  به برگزاری برنامه‌های فرهنگی ؛ پذیرایی و برپایی سفره کریمانه برای زائران خارجی اربعین حسینی در این موکب اشاره و خاطرنشان کرد: امسال تلاش کردیم  درخور شان زائران عزیز با پذیرایی از آنان و  برگزاری آیین نوحه خوانی، مداحی، و برنامه‌های متنوع دیگر فضای روح بخشی برای استقبال و بدرقه زائران اربعینی فراهم کنیم.

احمدی در پایان گفت : از همه دوستداران اهل بیت علیهم السلام  و عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام که در برپایی موکب فدک در فرودگاه بین المللی شهید سپهبد قاسم سلیمانی اهواز  ما را یاری کردند تقدیر و تشکر می کنم.  امیدوارم بتوانیم توفیق خدمت به زائران اربعین حسینی را در سال های آتی هم داشته باشیم

photo_۲۰۲۳-۰۹-۰۶_۱۴-۱۸-۳۹

photo_۲۰۲۳-۰۹-۰۶_۱۴-۱۸-۵۳

photo_۲۰۲۳-۰۹-۰۶_۱۴-۱۸-۱۳

photo_۲۰۲۳-۰۹-۰۶_۱۴-۲۲-۲۶

photo_۲۰۲۳-۰۹-۰۶_۱۴-۲۲-۴۱

photo_۲۰۲۳-۰۹-۰۶_۱۴-۲۳-۰۶

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • رابی
    0

    اون غذاها و نوشیدنی هایی که اونجا گذاشته اند با پول بیت المال خریداری شده و حق الناس است.
    صاحب اون پولها مردم ایران هستند که به حیف و میل کردن پول‌هایشان توسط دکانداران دین راضی نیستند. و هر کسی از اون غذاها بخورد مثل این است که گوشت مردار خورده و صد در صد حرام است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها