نماینده اهواز در مجلس:

صنایع بزرگ خوزستان باید بزرگترین حامی مسکن کارگری باشند/ ساخت ۱۵٠٠ واحد مسکونی برای کارکنان فولاد اکسین خوزستان تا چهار سال آینده

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه صنایع بزرگ خوزستان باید بزرگترین حامی مسکن کارگری باشند، گفت: ساخت یک هزار و ۵٠٠ واحد مسکونی شرکت فولاد اکسین خوزستان، باید برای همه کارکنان، اعم از کارگران و کارمندان نیز باشد.

صنایع بزرگ خوزستان باید بزرگترین حامی مسکن کارگری باشند/ ساخت ۱۵٠٠ واحد مسکونی برای کارکنان فولاد اکسین خوزستان تا چهار سال آینده

مجتبی یوسفی در خصوص آئین کلنگ زنی مجموعه یک هزار و ۵٠٠ واحدی فولاد اکسین خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در اهواز، اظهار کرد: دولت در زمینه ساخت مسکن مردم مسئولیت سنگینی بر دوش دارد تا تسهیلات لازم را در این زمینه برای مسکن مردم بویژه جوانان فراهم کند.

وی به طرح «صنعت شهر» اشاره کرد و افزود: صنایع بزرگ استان می توانند بزرگترین حامی مسکن کارگری باشند و با ساخت واحدهای مسکونی نیاز مسکن کارگران و کارمندان خود را در قالب طرح «صنعت شهر» برطرف کنند.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کلنگ زنی مجموعه یک هزار و ۵٠٠ واحدی شرکت فولاد اکسین خوزستان نیز، نمونه ای بارز از اقدامات حمایتی صنعت از مسکن کارگری است.

یوسفی با بیان اینکه زمین این مجموعه پس از پیگیری های متعدد و طی جلسات با وزارت راه و شهرسازی، به متراژ ۱۵ هکتار به شرکت فولاد اکسین خوزستان واگذار شد، گفت: پس از تصویب قوانین حمایتی مجلس و اجرای آن توسط دولت و در نهایت واگذاری زمین و ارائه تسهیلات، طبق قول های داده شده، ساخت مجموعه مسکونی یک هزار و ۵٠٠ واحدی فولاد اکسین خوزستان تا حداکثر چهار سال آینده، آماده بهره برداری می شود.

وی در ادامه تاکید کرد: شرکت فولاد اکسین خوزستان پس از اتمام ساخت مسکن، فرقی میان کارکنان رسمی، قراردادی و پیمانی قائل نشود تا همه کارکنان، به ویژه کارگران، شیرینی آن را لمس کنند.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی بیان کرد: سعی نمایندگان مجلس بر این است تا ضمن تسهیل فرآیند ساخت مسکن، شرایط را برای حل مشکلات مسکن را فراهم کند.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها