پیام تسلیت مدیرعامل توسعه نیشکر در پی درگذشت مادر شهید علی هاشمی

مدیرعامل توسعه نیشکر در پی درگذشت مادر شهید علی هاشمی پیام تسلیتی منتشر کرد.

پیام تسلیت مدیرعامل توسعه نیشکر در پی درگذشت مادر شهید علی هاشمی

به گزارش وبسایت شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، بانوی وارسته حاجیه خانم «زکیه اهوازیان» نماد صبر و شکیبایی بود؛ این اسوه صبر و ایثار، در دامان پاک‌ خود، فرزندانی شجاع تربیت کرد و در مسیر دفاع از ایران اسلامی، از عزیزترین هستی خود گذشت.

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

پدران و مادران شهدا از مهم‌ترین ابزارهای الهی بودند برای این که جهاد استمرار یابد؛ برای این که ملت شکست نخورد؛ برای این که انقلاب در قمار جهانی نبازد و در این مقابله جهانی نتوانند آن را از میدان خارج کنند.

حضرت امام خامنه‌ای

بانوی وارسته حاجیه خانم «زکیه اهوازیان» نماد صبر و شکیبایی بود؛ این اسوه صبر و ایثار، در دامان پاک‌ خود، فرزندانی شجاع تربیت کرد و در مسیر دفاع از ایران اسلامی، از عزیزترین هستی خود گذشت.

شنیدن خبر آسمانی شدن این بانوی مؤمنه، مادر شهید والامقام شهید علی هاشمی، که غم فراق فرزندش را با اخلاص تحمل و با صلابت از فرهنگ ایثار و شهادت پاسداری نمود، موجب تأثر و تالم وافر شد.

فقدان جانسوز این مادر نمونه را به همه مردم شریف خوزستان و خانواده‌های معظم شهدا تسلیت می‌گویم. امید است روح پاک و مطهر ایشان در بهشت رضوان همراه فرزند شهیدش میهمان خوان کرم حضرت اباعبدالله الحسین‌(ع) باشد.

 عبدعلی ناصری

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    نیشکر الان کیلویی چنده ؟؟؟؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها