مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان خبر داد:

بهره برداری از ۵۲۳ کلاس درس تا مهرماه/ رشد ۴۷ درصدی مدرسه سازی نسبت به سال گذشته

مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان در جلسه شورای آموزش و پرورش استان گفت: ۱۳۹ پروژه آموزشی با ۵۲۳ کلاس درس همزمان با سراسر کشور مهرماه سال جاری به بهره برداری می رسد.

 بهره برداری از ۵۲۳ کلاس درس تا مهرماه/ رشد ۴۷ درصدی مدرسه سازی نسبت به سال گذشته

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل نوسازی مدارس استان خوزستان، جلسه شورای آموزش و پرورش استان خوزستان با هدف بررسی وضعیت مدارس  و پروژه های تحویلی مهرماه ۱۴۰۲ با حضور محمد سعیدی پور مدیرکل نوسازی مدارس استان تشکیل شد.

مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان در این جلسه با اشاره به سرعت بالای ساخت و آماده سازی پروژه های اموزشی برای آغاز سال تحصیلی پیش رو، گفت: در حال حاضر ۴۷۰ پروژه با ۱۷۸۸ کلاس درس در استان فعال است که پیش بینی می کنیم ۱۳۹ مدرسه با ۵۲۳ کلاس درس همزمان با سراسر کشور مهرماه با حضور ریاست محترم جمهور افتتاح می شود.

سعیدی پور بیان داشت: سال گذشته ۶۱۴ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش شد که امیدواریم تاپایان امسال به عدد ۹۰۰ کلاس درس تحویلی برسیم که رشد حدود ۴۷ درصدی را نشان می دهد.

وی افزود: علاوه بر این در راستای بهسازی و شاداب سازی مدارس در قالب طرح شهید عجمیان و در مرحله دوم ۴۸۰ کلاس درس در قالب ۸۱ مدرسه با همت گروه های مردمی و جهادی بسیجیان و هنرجویان هنرستان ها انجام خواهد شد.

سعیدی پور با اشاره به ظرفیت قابل توجه خیران حقوقی جهت مشارکت در مدرسه سازی و از محل مسئولیت های اجتماعی، اظهار داشت: با توجه به وجود صنایع  و شرکت های مختلف در استان نیازمند ایجاد یک مجمع حقوقی در حوزه مسئولیت های اجتماعی برای ساخت و تکمیل طرح های نیمه تمام در خوزستان هستیم که می تواند تحولی در مدرسه سازی استان ایجاد کند.

گفتنی است در جلسه شورای آموزش و پرورش خوزستان، عبدالله افرازه شهاوند معاون سیاسی اجتماعی استاندار، محمد راضی جلالی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، محبوبه ایزدپناه مدیرکل امور اجتماعی استانداری،  مهرداد نیکو رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و مسعود حمیدی نژاد مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان حضور داشتند.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها