رئیس کل دادگستری استان بوشهر:

مرکز نگهداری کودکان معلول نیلوفر آبی بوشهر پلمب شد

رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: مرکز نگهداری کودکان معلول نیلوفر آبی پلمب و از ادامه فعالیت آن جلوگیری شد.

مرکز نگهداری کودکان معلول نیلوفر آبی بوشهر پلمب شد

مهدی مهرانگیز ‌اظهار کرد: امروز جلسه با حضور خانم عباسی معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کل کشور در مرکز نگهداری کودکان معلول نیلوفر آبی برگزار شد. این مرکز پلمب و از ادامه فعالیت آن جلوگیری شد و مقرر شد کودکان به مراکز دیگر منتقل شوند.

وی ادامه داد: تحقیقات در مورد فردی که اقدام به ضرب و شتم کودکان معلول می‌کرد در حال انجام است.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر بیان کرد: امروز 30 نفر از کودکان معلول مرکز کودکان معلول نیلوفر آبی به یک مرکز مجهز در شهرستان کنگان منتقل شدند. برنامه ریزی در مورد انتقال مابقی کودکان به مراکز جدید در حال انجام است. فردا از محل نگهداری جدید کودکان در شهرستان کنگان بازدید به عمل می‌آید تا وضعیت نگهداری آن‌ها بررسی شود.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    0

    خداخودش به ان بچه های معلول رحم کند

    نظرات شما -
    • خخخخ
      0

      خدا رحم کرده،ولی مسئولین آیایشگاه رم کردن

  • خدا رو شکر
    1

    تنها کار مثبت دولت رییسی همین بود
    خسته نباشید
    والا بخدا توقع همینم نداشتیم
    البته امیدواریم و اگر جای بدتری نبرده باشن جای تعجب بسیار زیادی داره و باید در تاریخ ثبت بشه بعنوان اولین کار مثبت اثای جناب دکتر حاج آقا سید ابراهیم رئیسی

  • ناشناس
    2

    این درست نیست که کل مجموعه زیر سوال بره این فیلم توسط خود مجموعه منتشر شده ،،من سالها در ساختمان قدیم این مرکز در منطقه بی سیم بوشهر ، بهمراه چند نفر از دوستان کارهای تاسیساتی و تعمیرات این مرکز را بصورت خودجوش انجام می‌دادیم و تمامی پرسنل مرکز انسانهای خوب و مهربان یربودند و تمام وجودشان را وقف این بچه ها کرده بودند، از شیوع کرونا و انتقال این مرکز به ساختمان جدید در سبز اباد که بخاطر وضعیت جسمانی بچه ها حضور عموم ممنوع شده بود مانتوانستیم بریم پیش بچه ها و کادر جدید نیز به جمع پرسنل اضافه شده بود ..

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها