متهمین هتک حرمت همسر شهید مدافع حرم در اراک در بازداشت هستند/ ویدئو

رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: در خصوص اهانت به همسر شهید مدافع حرم، دو متهم اهانت به این خانواده که زوج بودند در همان روز چهارشنبه که روز تعطیل بود، بازداشت شدند و اکنون نیز در بازداشت هستند.

متهمین هتک حرمت همسر شهید مدافع حرم در اراک در بازداشت هستند/ ویدئو

حجت الاسلام عبدالمهدی موسوی ۱۴ مرداد در جمع خبرنگاران، در خصوص اتفاقات اخیر در استان مرکزی اظهار کرد: در خصوص اتفاقات عصر تاسوعای حسینی و همچنین هتک حرمت به همسر شهید مدافع حرم، شورای تامین و دستگاه های نظارتی مجموعه حاکمیت، نیروهای نظامی و انتظامی و بسیج و ... پای کار بودند تا متهمین و مجرمین این دو واقعه شناسایی و به دستگاه قضا معرفی شوند.

وی افزود: در نهایت روز ۱۱ مردادماه براساس دستور جلب از پیش صادر شده از سوی دادستان، متهمین توسط ضابط این ۲ پرونده شناسایی و عده ای جلب و به دستگاه قضایی معرفی شدند.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی اضافه کرد: در خصوص اهانت به همسر شهید مدافع حرم، دو متهم اهانت به این خانواده که یک زوج بودند در همان روز چهارشنبه که روز تعطیل بود، بازداشت شدند و اکنون نیز در بازداشت هستند.

موسوی اضافه کرد: متهمان حادثه تاسوعا و هتک حرمت مقدسات حسینی نیز تا حدود ۱۸ نفر شناسایی و نامبرده شده اند اما تاکنون ۵ نفر جلب و به دستگاه قضایی معرفی شده اند. این پرونده در ۱۱ مرداد واصل شده و دستور بازداشت با قرار تامین قانونی صادر شده و متهمین اکنون در بازداشت هستند.

وی تاکید کرد: دستگاه قضایی با قوت هرچه تمامتر باقی متهمین را نیز شناسایی کرده و برخورد قاطع با آنها صورت خواهد گرفت، شاید مجازاتی که برای این متهمین اعمال می شود انتظارات را برآورده نکند. ابزار دست ما قانون است و این قانون فصل الخطاب همگان است، نباید انتظار برخورد خارق العاده و فرا قانونی از دستگاه قضایی وجود داشته باشد بلکه همه اقدامات طبق قانون و عادلانه و به دور از هیجانات در سریعترین زمان ممکن انجام می شود.

حجم ویدیو: 14.04M | مدت زمان ویدیو: 00:01:55 | دانلود ویدیو
منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    سناریو سازی ها تمامی ندارد

  • حمید
    3

    سلام شهدای عزیز ما از همه چیزشان گذشتند احترام به خانواده شهدا کمتر کاری است که ما میتوانیم انجام دهیم روح همه شهدای عزیز شاد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها