شنبه و یک‌شنبه تهران تعطیل است؟

استاندار تهران گفت: استان تهران شنبه و یک‌شنبه هفته آینده تعطیل نیست.

شنبه و یک‌شنبه تهران تعطیل است؟

علیرضا فخاری پیش از ظهر جمعه در در ادامه سفر خود به روستاهای محور دلیچایی بخش مرکزی دماوند و بازدید از روستای «لی پشت» در جمع خبرنگاران در خصوص تداوم تعطیلی‌ها به علت گرما در استان تهران اظهار داشت: تهران شنبه و یک‌شنبه هفته آینده تعطیل نیست.

وی در رابطه با تعطیلی تهران به دلیل گرمای هوا در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه نیز عنوان داشت: در این زمینه ما برنامه‌ای نداشتیم اما مسئولان وزارت بهداشت و درمان در این خصوص تصمیم گرفتند و طبیعتاً شرایط اقلیمی و وجود گرمای بیش از حد و وضعیت بهداشتی و درمانی، ایجاب می‌کند که بر اساس استانداردهای بین‌المللی تصمیمات درست گرفته شود.

آقای فخاری خاطرنشان کرد: تصمیم اخیر در رابطه با تعطیلی نیز منطبق بر همین موضوع بوده که از طرف وزارت بهداشت و درمان اعلام شد و هیئت دولت آن را تصویب کرد و تهران و سایر استان‌ها تعطیل اعلام شد.

منبع: اعتمادآنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ناشناس
    0

    به جای تعطیلی سراسری و عمومی کشور بابت افزایش گرمای هوا صرفاً شهرهایی که دمای بالاتر از ۴۵ درجه را دارند تعطیل عمومی اعلام می کردید و نه کل کشور را!!!

  • علی
    0

    کشور خیلی وقته که تعطیله.

  • رابی
    0

    ظاهرا تعطیل کردن کشور نه به خاطر گرمی هوا بلکه به دلیل خارج شدن دو نیروگاه از مدار تولید به خاطر بی کفایتی مسئولان است.
    از بالا تا پایین ادارات، دزد و رشوه بگیر شده اند.حتی اداره پست.
    در کشورهای اروپایی یک بسته پستی که شما ارسال می کنید بیمه می شود و در صورت پیش آمدن مشکل و آسیب به بسته شما ،اداره بیمه خسارت شما را پرداخت می کند.ولی متاسفانه اداره پست ایران حتی از بسته های پستی که از خارج ارسال می شود یا به خارج فرستاده می شود دزدی می کند.بارها اتفاق افتاده که دوستان از خارج کشور هدایایی با پست به ایران فرستاده اند ولی بسته را در اداره پست باز کرده اند و قسمتی از آن را به سرقت برده اند.به همین دلیل ايرانيان خارج از کشور به خاطر عدم اعتماد به اداره پست ایران و سرقت اموالشان توسط کارمندان آنها اکثرا از طریق مسافر وسایل و هدایایشان را به ایران می فرستند.لطفا در این مورد نیز اگر می توانید خبری منتشر کنید که به گوش مسئولان اداره پست برسد.

  • ناشناس
    0

    کل ایران را فقط درتهران خلاصه می کننددرزمان حنگ هم وقتی موشک های صدام تهران راهدف گرفت قطعنامه راپذیرفتند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      پایتخت سیاسی مهمترین شهر از شهرهای ایران است!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها