تجلیل از پیشکسوتان و خانواده شهدای عرصه رسانه و مطبوعات خوزستان

در آستانه هفته خبرنگار به همت بسیج رسانه خوزستان از پیشکسوت عرصه مطبوعات تجلیل و با خانواده شهید رسانه دیدار شد.

تجلیل از پیشکسوتان و خانواده شهدای عرصه رسانه و مطبوعات خوزستان

به نقل از سازمان بسیج رسانه خوزستان، در آستانه هفته خبرنگار، رئیس سازمان بسیج رسانه خوزستان و اعضای شورای عالی هیات اندیشه ورز با محمدکاظم حاج سردار پیشکسوت عرصه مطبوعات و خانواده شهید احمد رستگار از آنها تجلیل شد.

سجاد بهمئی در دیدار با محمدکاظم حاج سردار، ضمن آرزوی صحت و سلامتی برای این استاد بزرگوار گفت: پیشکسوتان سرمایه های اصلی و هدایتگران ما در جهت پیشبرد اهداف والای رسالت رسانه ای ما در عصر حاضر هستند و معتقدیم که شخصی که وارد رسانه می‌شود و به این حرفه بسیار حساس علاقه مند است دیگر باید تمام ایام در حال فعالیت و بالندگی و روشنی بخش افکار جامعه و پیشبرنده آرمانهای انقلاب باشد.

رئیس سازمان بسیج رسانه خوزستان افزود: امیدواریم این بازدیدها به صورت مستمر در دستور کار باشد و برای این منظور کمیته های پیگیری در تمام عرصه های رسانه آغاز به کار کردند.

در ادامه حاج سردار، با ابراز خشنودی از این دیدار، این قبیل مراسم‌ها را در زنده نگه داشتن مسیر پویایی و احترام به بزرگان رسانه موثر دانست.

بهمئی همچنین در دیدار با خانواده شهید رستگار، ضمن ادای احترام به ساحت والای شهدا اظهار کرد: یاد و خاطره شهیدان چراغ راه هدایت است و ما را از گمراهی ها و ضلالت ها به سعادت و نیکبختی می رساند.

وی عنوان کرد: اراده شهدا و گمنامی شهدا بود که اینک کشور عزیز ما در تمام عرصه ها به بالندگی های فراوانی رسیده و همچنان در مسیر رو به جلو با توکل به خدا گام برمی‌داریم.

رئیس سازمان بسیج رسانه خوزستان ابراز کرد: شهید احمد رستگار از شهدای رسانه دوران دفاع مقدس بود که با روحیه بسیجی خود از اکثر نبردها تصاویر و فیلم هایی تهیه کرد.

وی ادامه داد: شهید رستگار و شهید غلامرضا رهبر با تجهیزات کم ولی با شجاعت فراوان در خطوط مقدم جبهه ها اقدام به تهیه گزارش های فراوانی کردند که این خاطرات گویا و بصری اینک به عنوان سند مقاومت و اقتدار ما محسوب می‌شود.

خانواده شهید رستگار نیز این بازدید را روشنی بخش خانواده خویش و شادی آفرین روح شهید دانستند که باعث زنده نگهداشت یاد و خاطره ایشان می‌شود و ضمن قدردانی از مجموعه سازمان بسیج رسانه، خواستار ادامه این دیدارها شدند.

در این دیدارها از محمدکاظم حاج سردار و خانواده شهید رستگار با لوح تقدیر تجلیل بعمل آمد.

 

منبع: بهین خبر
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها