بی آبی ملاشیه تا سرنوشت آب غدیر/ ویدئو

نماینده مردم اهواز،باوی،حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی در گفتگوی تلویزیونی با شبکه دو صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ضمن انتقاد از بی آبی ملاشیه و فرسودگی شبکه آب شهری خوزستان، اتمام پروژه آب غدیر را ضروری دانست.

 بی آبی ملاشیه تا سرنوشت آب غدیر/ ویدئو
مهندس مجتبی یوسفی، روز (یکشنبه ۲۵تیر ۱۴۰۲) در برنامه تلوزیونی صبحانه ایرانی شبکه دو سیما اظهار کرد: هدف از پروژه انتقال آب غدیر که به کرات و در دولت‌های مختلف افتتاح شده ولی همچنان بخشی از آن باقی مانده است ، رفع بخشی از مشکلات تامین آب شرب استان است. 
 
وی افزود: در این دولت قرار شد طرح ضربتی برای تامین بخشی از آب شرب استان و اهواز ، ظرف مدت ۱۵،۱۶ ماه اجرایی شود که فاز اول آن توسط رئیس جمهور افتتاح شد، البته این طرح هنوز کار دارد و این طرح ضربتی است و طرح اصلی مانده است. 
 
نماینده اهواز عنوان کرد: به دلیل کاهش ورودی رودخانه هایی مانند کرخه و دز در جنوب استان دچار تنش آبی شدیم و
اخیرا در منطقه ملاشیه اهواز و برخی روستاها دوباره شاهد افت فشار و قطعی آب روبرو هستیم. 
 
نکته بعدی این است که ممکن است برای پروژه های انتقال آب میلیاردر ها هزینه بشود همانطور که در تصفیه خانه کوت عبدالله و حمیدیه انجام شد، اما شبکه آبرسانی درون شهر فرسوده و آبی که به دست مردم می‌رسد کم کیفیت و کم فشار است. 
 
مهندس یوسفی ادامه داد: همین شبکه فرسوده و عدم تکمیل پروژه های آبرسانی باعث اتفاقات روزهای اخیر می‌شود که در گرمای شدید اهواز ، شاهد افت فشار و قطعی آب برخی روستاها و بخصوص ملاشیه اهواز هستیم که دل هر کسی را به درد می‌آورد. 
 
نماینده اهواز در پایان عنوان کرد:تذکرات جدی در این موضوع به وزارت نیرو و آبفا داده ایم و خدا را شکر همه مسئولین پای کار آماده اند تا این مشکل مردم شریف ملاشیه به سرعت حل شود.
حجم ویدیو: 15.17M | مدت زمان ویدیو: 00:03:16 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها