معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان:

۱۰ مجموعه رفاهی در طریق الحسین (ع) در حال ساخت می باشد/ ساخت و بهسازی بیش از ۴۰۰ چشمه سرویس بهداشتی و حمام در طریق الحسین(ع)

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: ۱۰ مجموعه رفاهی در طریق الحسین (ع) در حال ساخت می باشد.

۱۰ مجموعه رفاهی در طریق الحسین (ع) در حال ساخت می باشد/ ساخت و بهسازی بیش از ۴۰۰ چشمه سرویس بهداشتی و حمام در طریق الحسین(ع)

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان؛ جلسه بررسی آخرین وضعیت اقدامات انجام گرفته در حوزه خدمات شهری اربعین به ریاست خانچی معاون هماهنگی امور عمرانی، با حضور شهردار و شورای اسلامی شهر اهواز در سالن جلسات این معاونت برگزار شد.

خانچی در این جلسه به اختصاص مبلغ بیش از ۱۹۰ میلیارد تومان و انجام ۶۵ پروژه در حوزه خدمات شهری اهواز خبر داد و افزود: از این محل در حال احداث ۱۰ مجموعه رفاهی شامل نمازخانه، استراحگاه و همچنین سرویس بهداشتی وحمام در شهرها و مسیر طریق الحسین می باشیم که بحمدالله سرعت انجام این پروژه ها بسیار مطلوب می باشد.

وی افزود: بیش از ۱۵ دستگاه ماشین آلات خدمات شهری از جمله ماشین آتش نشانی، کمپرسوری و حمل زباله برای خدمت رسانی به زوار اباعبدالله در حال تهیه می باشد.

خانچی در ادامه از شهرداری های استان خواست که به مسئله اربعین یک مسئله اعتقادی و نه یک وظیفه سازمانی توجه ویژه کنند و انتظار داریم شهرداری های استان با تمام توان و اعتقاد خود در این مسیر قدم برداشته و اعتقاد داشته باشیم خدمت رسانی به زوار اباعبدالله الحسین (ع) یک کرامت و توفیقی است که توسط اهل بیت به ما عطا شده است.

2-5

1-6

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ناشناس
    7

    خداراشکر به جهنم که ملت نون ندارند بخورند .

    نظرات شما -
    • ناشناس
      5

      قسم به خدایی که جانم به دست اوست حتی یک غبار طریق‌الحسین را به کل خاک ایران نمیدم چون خاک طریق‌الحسین زیارتگاه ملائکه است

    • رابی
      5

      اون گرد و غبارش که از عراق هر سال میاد جان هزاران نفر ایرانی را می گیرد.فکر کنم تو توی تهران یا جای خوش آب و هوا نشستی و هوس گرد و خاک تازیانی می کنی که به خاک و ناموس ایران تجاوز کردند.

    • ناشناس
      0

      اونوقت وقتی میگیم برا وطن .هموطن ارزش قایل نیستید بهتون بر می خورد

    • 0

      رابی آرزوم اینه که اون گرد و غبار جانم رو بگیره
      چون اون گرد و غبار قبله‌گاه اولیاءالله است
      چه بهتر که چنین غبار مقدسی جانم را بگیره
      خیال نکن که میتونی با توسل به ترفند تحریک احساسات اغفالم کنی و از راه خدا دور کنی
      تازیان اگر هم به خاک و ناموس ایرانیان تجاوز کرده باشند برام اصلا مهم نیست چون اونها از سرزمین ملائکه هستند. ملائکه هر روز به اون سرزمین سجده می‌کنند. کف پای ساکنانش را می‌بوسم و می‌لیسم و خاک پاشون را توتیای چشمم می‌کنم
      می‌فهمی یا نه؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها