گزینش کارکنان مترو: درخواست صفحه انتخابات شناسنامه

مدیریت مترو تهران با ارسال پیامکی به کارکنان قراردادی از آنان خواسته است برای "به روزرسانی و تکمیل پرونده‌های گزینشی" اصل و کپی صفحه انتخابات شناسنامه خود را ارائه کنند.

گزینش کارکنان مترو: درخواست صفحه انتخابات شناسنامه

مدیریت مترو تهران با ارسال پیامکی به کارکنان قراردادی از آنان خواسته است برای "به روزرسانی و تکمیل پرونده های گزینشی"  اصل و کپی صفحه انتخابات شناسنامه خود را ارائه کنند.

به هنگام شرکت در انتخابات مختلف در ایران، در صفحه انتخابات در شناسنامه، مُهر زده می شود. تعداد و نوع مهرها مشخص می کند افراد در کدام انتخابات شرکت کرده یا نکرده اند.

علاوه بر این، از آنها خواسته شده دیگر مدارک را  به دفتر گزینش ارائه کنند که شامل عکس، صفحه اول، صفحه مشخصات همسر و توضیحات شناسنامه، مدرک تحصیلی و کارت ملی و پایان خدمت یا معافیت است.

این در حالی است که این کارکنان قبلا نیز گزینش شده اند و حالا دوباره باید این مرحله را طی کنند.

منبع: انتخاب
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • ناشناس
    0

    بنده سال ۹۳ رفته بودم برای کار در تونل مترو دولت آباد که هنوز اوایل کار بود یه شخص برای گزینش کار فنی گذاشته بودند که گویا افسر سپاه بود برگ شناسنامه مربوط به انتخابات رو دید گفت چرا سال ۹۲ رای ندادی و این که آقا مگه نگفته رای سفید بدید .بنده رو رد کرد.خدا لعنتش کنه.کار فنی چه ربطی داره به رای و حکومت .اینها آدم فنی نمی‌خوان پاچه خوار و آدم فروش میخوان

  • ناشناس
    0

    کافی است شماره ملی ۶۵ میلیون ایرانی واجد شرایط رأی دادن را به سیستم الکترونیکی دستگاه رأی خوان بدهید خواهید دید ۵۰ تا ۵۵ میلیون ایرانی در هیچگونه انتخاباتی در این چند ساله اخیر شرکت نکرده اند و این از عجایب تاریخ نیست بلکه کاملاً طبیعی است!

  • دانا
    0

    من شعور سیاسی دارم وقتی کسی را لایق رای دادن نمی بینم چرا باید رای دهم با دادن رای بدون منطق و شناخت درست دارم به خودم و کشورم و نسل آینده خیانت می کنم مگر باید چشم و گوش بسته رای داد

  • امیرحسین پاکذات
    0

    من تو زندگیم رای ندادم اصلا نمی‌دانم صندوق رای چجوری است ولی بعد انتخابات که چند ماه می‌گذشت به مردم میگفتم من چون شعور دارم و میدونستم اینا بیان بدتر میشه رای ندادم الان هم رای نمیدم بعد چند ماه باز همین حرف رو میزنم

  • خدا
    0

    این همه رای گیری شده تا حالا ادم درست رفته شورای شهر؟؟؟؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      کجا رفته که شورای شهررفته باشه ؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها