در آستانه هفته قوه قضائیه؛

برپایی میز خدمت بازرسی کل ویژه خوزستان پس از نماز جمعه انجام شد

بازرس کل ویژه استان خوزستان ضمن تبریک فرا رسیدن هفته قوه قضائیه و تسلیت شهادت شهید مظلوم ، شهید دکتر بهشتی گفت: اقداماتی در دستگاه قضائی از جمله سازمان بازرسی کل کشور که از سازمان های تابعه قوه قضائیه می باشد، انجام می‌شود.

برپایی میز خدمت بازرسی کل ویژه خوزستان پس از نماز جمعه انجام شد

محمد آقاجری اظهارکرد : بخشی از عملکرد سال گذشته سازمان بازرسی استان خوزستان در زمینه های مختلف در جهت میل به ارتقاع سلامت اداری و مبارزه با فساد اداری انجام داده است که به اطلاع مردم عزیز خواهد رسید.

وی یادآور شد: بخشی از اقدامات ما در حوزه نظارت بر معاملات و شناسایی گلوگاه های فساد و مسائل مهم و عمده ای که محیط باید سالم سازی کند بوده است که اداره ها باید کمک کنند تا قانون اجرا شود.

بازرس کل ویژه استان خوزستان بیان کرد: در زمینه قانون جوانی جمعیت و مزدوجین محترم و زوج هایی که نابارور هستند ، ایثارگران در رده های مختلف که در شرکت ها مشغول بودند ، پیگیری های زیادی انجام شده است که در فرصت های مناسب به اطلاع شهروندان رسانده خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: یکی از وظیفه های مهم ما در این هفته این است که غبار روبی گلزار شهدا را داشته باشیم و بتوانیم راه آنها را ادامه دهیم و چراغ های هدایت آنها را روشن نگه داریم ، در طول هفته از جمله امروز بعد از نماز جمعه در مصلی میز خدمت خواهیم داشت و خدمت مردم شریف هستیم تا راجع به ادارات و سازمان ها مسائلی که دارند را بشنویم.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها