آماده‌باش ۱۷۰ نیروی راهداری در محورهای کرمانشاه/ پیک تردد تا ۱۶ خرداد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از آماده‌باش ۱۷۰ نیروی راهداری در محورهای استان برای تعطیلات پیش رو خبر داد.

آماده‌باش ۱۷۰ نیروی راهداری در محورهای کرمانشاه/ پیک تردد تا ۱۶ خرداد

فریبرز کرمی، با اشاره به تعطیلات پیش رو و احتمال افزایش تردد در محورهای استان از آماده‌باش نیروهای راهداری یاد کرد و گفت: ۱۷۰ نیرو در قالب ۴۸ اکیپ پای کار هستند. همچنین همه ماشین آلات و تجهیزات راهداری نیز آماده است.

وی تمرکز اصلی نیروهای راهداری را بر نقاط پرحادثه و گلوگاه‌ها دانست و تاکید کرد: تلاش شده با استقرار اکیپ‌های راهداری در فواصل مناسب، پوشش کاملی بر محورهای استان ایجاد شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه افزایش تردد در محورهای استان از پنجشنبه گذشته (یازدهم خرداد) آغاز شده، پیش بینی کرد اوج ترددها را تا روز سه‌شنبه (۱۶ خرداد) شاهد باشیم.

کرمی خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد در این مدت بیشترین بار ترافیکی را در محور کرمانشاه - بیستون داشته باشیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه به افراد توصیه کرد، تردد خود را به روزهایی که اوج شلوغی را داریم موکول نکنند و در صورت بروز هرگونه مشکل و یا برای اطلاع از وضعیت راه‌ها با تلفن ۱۴۱ تماس بگیرند.

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • رابی
    0

    مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران در فراغ امام عزیزشان که آب و برق و مسکن مجانی در اختیارشان قرار داد و دنیا و آخرتشان را آباد نمود با یک منقل و چند سیخ کباب به راهپیمایی و عزادرای در فضای سبز در این ایام خواهند پرداخت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها