بارش ۳۱ میلی‌متری در «اشتران» تویسرکان/ احتمال ادامه بارش‌ها

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان از بارش ۳۱ میلی‌متری باران در اشتران تویسرکان خبر داد و گفت: امروز و فردا نیز ممکن است بارش‌هایی به صورت رگبار موقتی داشته باشیم.

بارش ۳۱ میلی‌متری در «اشتران» تویسرکان/ احتمال ادامه بارش‌ها

روح‌الله زاهدی، اظهار کرد: روز گذشته یک سامانه بارشی وارد استان شد و بارش‌هایی در شامگاه شنبه در استان رخ داد به طوریکه اشتران در شهرستان تویسرکان با ۳۱ میلی‌متر بیشترین میزان بارش را داشت.

زاهدی با بیان اینکه ۱۵ میلی‌متر بارش در ایستگاه باران‌سنجی شهر همدان ثبت شده است، اضافه کرد: این سامانه بارشی در تمام نقاط استان همدان فعال بوده است.

وی ادامه داد: امروز و فردا نیز ممکن است بارش‌هایی به صورت رگبار موقتی داشته باشیم و پس از آن تا پایان هفته بارشی نداریم اما ابرناکی در آسمان وجود دارد. آخر هفته نیز ممکن است سامانه بارشی جدیدی وارد استان شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان در رابطه با وزش باد در استان مطرح کرد: امروز و فردا وزش باد با سرعت ۵۰ تا ۷۰ کیلومتر بر ساعت در استان داریم.

وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای شهر همدان از ۸ تا ۲۷ درجه سلسیوس در نوسان بوده است، گفت: در شبانه روز گذشته گل‌تپه با ۶ درجه سلسیوس به عنوان سردترین و بهار با ۲۸ درجه سلسیوس به عنوان گرم‌ترین نقاط استان گزارش شدند.

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها