واکنش پزشک مشهدی به ماجرای ویزیت نشدن محجبه ها در مطب

دکتر علی مرادی پس از حاشیه‌ها و روایت‌های نقل شده در رسانه‌ها و فضای مجازی، حال با انتشار نامه‌ای، توضیحاتی را درباره روز واقعه داده است.

واکنش پزشک مشهدی به ماجرای ویزیت نشدن محجبه ها در مطب

دو روز قبل بود که خبری مبنی بر نپذیرفتن یک بانوی محجبه توسط یک پزشک برای ویزیت در فضای مجازی دست به دست شد و منبع خبر، صحبت‌ها و گلایه‌های همسر این زن جوان بود. سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز امروز واکنشی نسبت به این خبر داشت.

پدرام پاک‌آئین با اشاره به ارجاع پرونده پزشک عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد که گفته می‌شود از پذیرش بانوی محجبه خودداری کرده، به هیئت بدوی انتظامی اعضای هیئت علمی، اظهار کرد: این ادعا که اختلاف با بیمار بر سر نوبت‌دهی بوده و استنکاف از پذیرش صورت نگرفته است، در هیئت انتظامی رسیدگی خواهد شد.

بخوانیدپرونده پزشک متهم به خودداری از پذیرش بانوی محجبه به هیأت انتظامی رفت

سخنگوی وزارت بهداشت همچنین در گفتگویی با خبرگزاری فارس از پلمب مطب پزشک مشهدی خبر داد.

اما حالا دکتر علی مرادی که دانشیار گروه ارتوپدی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، جراح دست و میکروسرجری از دانشگاه هاروارد است در نامه ای خطاب به دکتر تقی پور، ریاست هیئت انتظامی بدوی هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، ماجرا را شرح داده است.

او در توضیحات خود تاریخ دقیق حادثه را ۲۶ فروردین ماه سال ۱۴۰۲ اعلام می‌کند و شرایط مطب شخصی خود را با توجه به تعطیلات شبهای قدر، شلوغ عنوان کرده و ویزیت بیمار در آن بازه را منوط به تعیین وقت قبلی شرح داده است.

او در بخشی از توضیحات خود عنوان می‌کند که همسر بیمار پس از آنکه موفق به دریافت ویزیت خارج از نوبت نمی‌شود، با منشی‌های مطب به مشاجره لفظی می‌پردازد و مطب شخصی دکتر را تهدید به پلمب می کند.

دکتر علی مرادی در ادامه توضیحات خود به حضور بیماران مجموعه و فیلم‌های دوربین مداربسته به عنوان شاهد یاد می‌کند و و از همسر بیمار به دلایلی که در این نامه ذکر شده است شکایت یاد کرده است.

واکنش پزشک مشهدی به ماجرای ویزیت نشدن محجبه‌ها در مطب: تنها فرد بدون حجاب شوهر بیمار بدلیل پوشیدن آستین کوتاه بود / پس از آنکه او موفق به دریافت ویزیت خارج از نوبت نشد تهدید به پلمب کرد

واکنش پزشک مشهدی به ماجرای ویزیت نشدن محجبه‌ها در مطب: تنها فرد بدون حجاب شوهر بیمار بدلیل پوشیدن آستین کوتاه بود / پس از آنکه او موفق به دریافت ویزیت خارج از نوبت نشد تهدید به پلمب کرد

 
منبع: انتخاب
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 48
  • ناشناس
    23

    مثل بقیه مخالفین به غلط کردن انداختنت

    نظرات شما -
    • ناشناس
      3

      بعضی نظرات معلومه داخل فضا سیر میکنند

    • 5

      کسی نگفته غلط کرده ام.دکتر میگه سرم شلوغ بوده نمیتونستم خارج از نوبت حق بقیه را ضایع کنم و به تو که مسعولی و قلدربازی در میاری وقت بدهم. برو هر غلطی که دلت میخواد بکن.یک مرد پیدا شد و تو روی بچه پررو ها ایستاد. چهار تا بی تربیت غلط می کنند الکی مطب کسی را پلمپ کنند و. مزاحمت برای نخبه ها ایجاد کنند. دکتر خدادوست هم اول انقلاب توی فرودگاه اذیتش کردند و از ایران رفت. بعد باکلی خواهش و غلط کردیم برگرداندنش.

    • ناشناس
      2

      نمی خواهم دعای بدی برات بکنم اگرمسیرت به مطب اینگونه دکتر ها بیافته اونوقت قدرشون رو میدونید تاحالا دیدی دفتر ازدواج و طلاق یه آهوند پلمپ بشه اکثردفتردارای ازدواج بدون رضایت همسر اول عقد همسر دوم روجاری وثبت میکنند چرا؟طلاق سه روزه ازکجا اومده ؟مگع حتما ما باید به مشکل بخوریم تا قبول کنیم مشکل وجود دارد ؟

    • ناشناس
      1

      داره میگه آدم میتونید باشید ؟

  • محمود
    6

    نکات جالب دفاعیه دکتر: میگه تنها فرد بی حجاب همون آقا بوده چون آستین کوتاه تنش بوده!!:))
    در پایان نامه هم نوشته با سپاس دکتر علی مردادی دانشیار ارتوپدی دانشگاه مشهد و جراح دست از دانشگاا هاروارد:))))) یعنی در آخر میزان تحصیلات و اینکه کجا مدرکش رو هم گرفته رو ذکر کرده. اون از کسی که حجاب رو بهانه کرده تا مطب رو پلمپ کنه اون از روزنامه که این خبر رو بدون تحقیق کش داد و اینم از دکتری که آخزش میزان و محل تخصیلش رو نوشته! مملکت نیست که دیوونه خوونه اس

    نظرات شما -
    • 3

      آدم روانی و معتاد و لات و شیشه ای و دزد وزورگیر توی این مملکت زیاده.هرکس که پولدار یا نخبه باشه فرار میکنه میره.

    • ناشناس
      10

      حجاب حکم روح خدا است
      این پزشک شیطان‌صفت از حکم روح خدا تخلف کرده
      ز مسئولین محترم عاجزانه التماس میکنم این پزشک شیطان‌صفت را به من بسپارید تا او را در راه خدا سر ببرم و ره‌توشه‌ای برای آخرت خودم تهیه کنم

  • ناشناس
    6

    اقایان بیسواد ومنصوبین ژن برتر چطور به خود اجازه دادن که بدون ادله ومستندات قانونی اقدام به پلمپ همچین مطبی بااین سطح تخصص بکنند.مهاجرت نکنید.!

  • ناشناس
    3

    یک آبروریزی دیگر برای افراد معلوم الحال

  • ه
    19

    مایه تاسف است پزشک هم خود را قاطی مسائل سیاسی کند انسانیت بالاترین دین است

    نظرات شما -
    • تاسف
      2

      مایه تاسف است کسی مثل شما که خودش را انسان معقول میداند به یک شخص فرهیخته تهمت و افترا میزند و قضاوت میکند
      قضاوت ریشه انسان را میخشکاند
      قضاوت بر حق
      وای به حال قضاوت ناحق

    • 2

      من نفهمیدم
      پزشک خودش را قاطی مسایل سیاسی کرده یا سیاست خودش رو قاطی مسایل پزشکی کرده؟

  • ناشناس
    1

    در هر مقامی هستید فارغ از بحث های سیاسی در درجه اول انسان باشید و به همه انسانها با هر فکر و اندیشه و مذهبی عشق بورزید و خدمت کنید

  • رضا
    2

    حجاب شده بازیچه دست این و آن واقعا شرم آوره!

  • خواننده مطلب
    18

    بطور خودجوش و اتفاقی در شب قدر سه نفر دکتر آقا و خانم از همکاران ایشان، بیمار او بوده اند خخخخخخخخخخخخخخخخخخ

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      همه قاضی شدن. هه!

  • کدخدا
    6

    یکی از بهترین دکترهای متخصص دست در مشهد. با پلمپ مطب چی رو میخواسته ثابت کنه.
    دروغگو تو مملکت ما سالاره.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      7

      احتمالٱ همان آقایی بوده که در بنرها تصویرش به عنوان چشم چران تبلیغ میشده

  • ناشناس
    6

    برخورد با افرادی که می خواهند حقوق در صف ایستادگان را نادیده بگیرند و ضایع کنند و خارج از نوبت خدمات بگیرند باید همین گونه باشد و آنها را از ارائه خدمات محروم کرد!

  • ناشناس
    6

    چقدر غلط املایی داره

  • ناشناس
    6

    در سنوات گذشته هم بعضی از فرصت طلبها هر جا کارشان گیر میکرد خود را سپاهی و اطلا عاتی و .. معرفی کرده و مردم و کسبه را تهدید میکردند.
    عجیب اینجاست وقتی که هنوز جرمی ثابت نشده کسب و کار افراد را به هر بهانه ای پلمپ میکنند!

  • حسین
    7

    خدایا چرا ایران رو به این روز انداختی لعنت به انگلیس و آمریکا و فرانسه

  • ناشناس
    8

    شاسی بلند رانتی میگیرند ، همه جا هم انتظار دارند بی نوبت بروند . این ها باید محاکمه و زندانی شوند

  • ناشناس
    5

    این خبرها همه اش تبلیغاتی بوده و باعت چند دسته شدن مردم می شود ؟ خبرهای مهمتر ی از قبیل گرانی - نابودی بازار بورس - کاهش خرید مردم - گرانی بازار مسکن و اجاره و هزاران مشکلات دیگر بوده و این حجاب و غیر حجاب در مقابل هیچ ارزشی ندارد چون خیلی دوست دارند مشکلات اصلی از ذهن مردم پاک بشه و فکر مردم دنبال کارهای بی ارزش باشد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • ناشناس
    17

    من خودم تجربه کردم داخل مغازه بودم زن بی‌حجاب و زن محجبه حضور داشتن ... مغازه دار با زن بی‌حجاب خیلی خوب برخورد داشت و با اینکه نوبت زن محجبه بود به زن بی‌حجاب خدمت داد و زن بیچاره رو آخر نوبت حساب کرد
    آن زن مظلوم بود چیزی نگفت و رفت

    نظرات شما -
    • ناشناس
      5

      بگو داخل مغازه ها هم مثل بانکها دستگاه نوبت دهی بگذارند. در بعضی از فست فودها و رستورانها و مغازه های بزرگ هم وجود دارد اما برای بقالی سر محل نیازی نیست. توی شهرداریها و ادارات را چرا نمیگی؟ به زنهای بی حجاب و چشمچرون ویا کسانی که شیرینی و زیرمیزی. می دهند مجوز می دهند و کارشون را راه می اندازند البته عکس این مطلب هم به وفور دیده ایم که در ادارات دولتی بسیاری از محجبه ها و بسیجیها و... که پارتی دارند به راحتی کارشون راه میافتد.خلاصه اینکه فرهنگمون خیلی بالا است و بسیار باشعور و فهمیده هستیم.

    • ناشناس
      0

      نه ،همین لباس زیباست نشان آدمیت واقعا درست است.

  • بهروز
    16

    معلوم نیست دفاعیه پزشک درست باشد،بایددقیقا موضوع بررسی شود دوربین ها بازبینی گرددازبیماران حاضردرمطب با اتیان سوگند وتفهیم مجازات شهادت کذب بدقت تحقیق شوداگرگفته ای پزشک درست بودکه وی تبرئه وبه شکایت اعاده حیثیتش هم رسیدگی شود درغیراینصورت واثبات عدم پذیرش عمدی بیماربصرف محجبه بودن،بایدپزشک به اشدمجازات تعزیری ونیزانتظامی حرفه ای حتی تا توقیف پروانه طبابتش محکوم شودمن خودم یک ویدئودرفضای مجازی دیدم که نمی دانم این همان مورداست یا خیرولی احتمالا همان است درفیلم پزشکی به بیمارمی گفت مطب خصوصی ام هست بخوام می بینم نخوام نمی بینم!!درحالی که بخوام نخوام نداریم پروانه طبابت ومجوزمطب توسط دولت برای معاینه و درمان بیماران صادرشده مطب خصوصی یعنی تعرفه ویزیت وهرگونه اقدام پزشکی مجازدرآن محل دولتی محاسبه نمی شود واما این هم دلبخواهی نیست چارچوب قانونی دارد که تخطی ازآن جزجرائم پزشکی محسوب میشود تعریف جرم هم عبارت است از هرفعل یا ترک فعل که قانون برایش مجازات تعیین کرده است.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      مطب خصوصی یعنی نخواد میتونه نبینه....هیچ پزشکی کسی رو به خاطر فرهنگ یا دین یا حتی بدترین فساد اخلاقی رد نمیکنه و همه را به یک چشم میبینه...اما توهین و شارلاتان بازی رو نمیتونه تحمل کنه و میتونه بگه نمیبینمت...به همین راحتی....توهم بر ندارین که فک کنین پزشک نوکرتونه...

  • ناشناس
    4

    به واسطه اینکه اون اقا و خانم با مقامات بالا در ارتباطن بقیه رو تهدید میکنن به راحتی مطب پزشک رو به واسطه اینکه نخواست ناحقی کنه پلمپ میکنن بعد میان ناله میکنن از کمبود پزشک خب یهو همه رو از این مملکت فراری بدین تا کی خون مردم رو میخاین تو شیشه کنین چون اون اقا پارتی داره راحت میتونه پلمپ کنه خونش از بقیه مردم رنگین تره

  • ناشناس
    7

    بهتر است در مطب این آقا دوربین کار گذاشته شود تا حقیقت مشخص شود در طول یک هفته و یا یک ماه چه کسانی رو خدمات می‌دهد

    نظرات شما -
    • 3

      برو دوربین توی ادارات بذار که اینقدر دزدی و اختلاس نشه.

    • 3

      نادان.دکتر اگر میخواست دشمنی کند .قبولش می کرد و کلی پول ازش می گرفت و میپیچوندش و مشکلش را هم به خوبی حل نمیکرد و کلی اذیتش می کرد. دکترها و نخبه ها را همینجوری فراری می دهند و اذیت می کنند. اصلا بره یک دکتر دیگه اگر متوهم هست .اصلا دلش نخواسته وقتش را صرف اون بچه پررو بکنه. به نظر من دکتر باید ول کنه بره خارج قشنگ زندگیشو بکنه .هر کسی هم میخواد بره دکتر .بره خارج و پول خرج کنه. شعور و لیاقتمون تا همین حد است.تپه ای واقعا دیگه نمونده. اینها هستند برای فراری دادن نخبه ها. حالا همین زن و دختر مسئول اگر برود خارج که بی حجاب میشوند و به مردم نیشخند می زنند.

  • ناشناس
    4

    من به جای تو بودم از این خراب شده می رفتم .

  • علیرضا
    3

    اون شخص متقاضی خاطی از اون هایی بوده مثل خیلی از مسولین این کشور که بارانت به جایی رسیدن اینجوری خادم ملت هستن !!!!! اون پزشک از حاذقترین پزشکان ایران هست.

  • ناشناس
    2

    توی مشهد، متخصص ارتوپدی زیاد هست اما فقط ۲ دکتر هستند که فوق تخصص جراحی دست دارن.
    با پلمپ مطب ایشون، که خیلی هم معروف هستن، یعنی تعداد متخصصین دست نصف شده. مردم چه گناهی دارن؟
    قبلش هم نوبت گرفتن سخت بود، الان که دیگه افتضاح میشه

    نظرات شما -
    • 2

      اینها را ول کنید.فقط حجاب

    • بهروز
      12

      شما غصه مردم را نخوراگرمتخلف باشه باید مجازات بشه هرکس می خوادباشه حتی اگرپزشک منحصر به فرد در ایران نه که در دنیا باشه

    • ناشناس
      2

      جهان سوم همین هست قدر علم و هنر را نمیدانند سرزمینشان را به بهانه های پوچ ویران میکنندو همدیگر را به کشتن میدهند و به حساب خدایشان میگذارند...هیچ دینی مثل اسلام به تعقل دعوت نکرده است...

  • ناشناس
    13

    دکتری که خودش رو داخل سیاست کنه به درد طبابت نمی‌خوره

  • کچلضلفلی
    2

    برخی بد سرشت ها خود را تافته جدابافته میدانند،اینکه گونی سرت کنی یا نکنی مهم نیست ،اخلاق و نجابت ایرانی میگوید نوبت را رعایت کن وبه نظر پزشک حرمت بگذار،.من دانشجو بودم و به بیمارستان امام حسین رفتم و خیلی بدحال در نوبت ایستادم ،آخوند گردن کلفتی سالم و شکم گنده اومد و پزشک هم بدون نوبت اورا ویزیت کرد و حدود یک ساعت با حال بیمار در صف بودم.اعتراض هم بکنی که توهین به الله شده و بنده مجوس را چه حقی به اعتراض؟ برابری را در صف نان و ثف اتوبوس و مترو با این جماعت که هیچگاه در چنین صف هایی پیدا نمیشوند را یافتیم. نماینده بیسواد بر صورت سرباز سیلی میزند چونکه صف و نوبت را فقط برای مردم شریف زحمتکش گذاشته اند.

  • ایرانی آباد و آزاد
    2

    این تندروهای نظام و آتش به اختیار ها !!!! مردم را بیچاره و کشور را به بن بست برده و منزوی کردند !!!
    پلیس و قوه قضائیه هم خاموش و ساکت هستند !!!

  • ناشناس
    9

    کسی که فریاد می‌زند حتما حقی از او ضایع شده بی‌شک این مرد و همسر بیمارش مورد بی‌عدالتی از سوی آن دکتر قرار گرفته اند

  • 🐜
    2

    پزشکی هم سیاسی واقتصادی شده

  • ناشناس
    3

    حق با دکتربوده و زنه خواسته خودنمایی کنه و سو استفاده از موقعیت

    نظرات شما -
    • ناشناس
      6

      شما شیاطین بدجوری خواهان زنان بی‌حجاب هستید
      گمراهان دنیاپرست......

  • ایرانی
    4

    سلام ما که در مطب نبوده ایم. بگذارید قانون قضاوت کند. باایمان یا جوانمرد باشید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها