ابراز رضایت مندی شهرداری امیدیه از خرید خودرو توسط سازمان همیاری شهرداری های خوزستان

شهردار امیدیه در مراسم تحویل خودروهای خریداری شده توسط سازمان با بیان اینکه سازمان همیاری شهرداری های استان خانه دوم ما است گفت: برای نوسازی ناوگان حمل و نقل شهرداری سعی کردیم از ظرفیت سازمان استفاده کنیم که خوشبختانه در فاز نخست اقدام خوبی انجام گرفت.

ابراز رضایت مندی شهرداری امیدیه از خرید خودرو توسط سازمان همیاری شهرداری های خوزستان

محمد فتاحیان فر افزود: در صورت اقدام برای خرید خودرو از طریق شهرداری باید چندین مناقصه برگزار می شد که تبعات فراوانی برای ما به دنبال داشت اما با خرید از طریق سازمان همیاری شهرداری های استان فرایند پیچیده اداری برای ما آسان و خودروها مستقیم با نام شهرداری خریداری شد.

شهردار امیدیه تصریح کرد: انشالله در فاز بعدی جهت خرید خودروهای سنگین مجددا از طریق سازمان اقدام خواهیم کرد.

تاکید معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان بر نوسازی ناوگان حمل و نقل تخصصی و عمومی شهرداری های استان

خانچی با تاکید بر نوسازی ناوگان حمل و نقل تخصصی و عمومی شهرداری های استان اظهارکرد: امنیت ناوگان حمل ونقل شهرداری ها اولویت های کاری ما است که نوسازی در این زمینه از سال گذشته آغاز شد.

وی افزود: سازمان همیاری شهرداری های استان ظرفیت های خیلی خوبی دارد که در این راستا به عنوان همکار و همیار شهرداری های استان به عرصه نوسازی ورود کرده و پیش بینی می شود تحول اساسی در حمل و نقل استان ایجاد شود.

خانچی تصریح کرد: انتظار داریم روند خرید خودرو از طریق سازمان همیاری شهرداری های استان در کل شهرداری های استان انجام گیرد.

تحویل ۶ دستگاه خودروی خریداری شده توسط سازمان همیاری شهرداری های خوزستان به شهرداری امیدیه

علی فرهمندپور در مراسم تحویل خودروهای خریداری شده توسط سازمان برای شهرداری امیدیه اظهارکرد: ۶ دستگاه خودروی سواری به درخواست شهرداری امیدیه از طریق سازمان خریداری و تحویل داده شد.

وی با بیان اینکه این خودروها با مبلغی بالغ بر ۳میلیارد تومان خریداری شده است خاطرنشان کرد: هدف سازمان از این اقدام نوسازی ناوگان حمل و نقل شهرداری های استان می باشد که انشالله در فاز بعدی برای شهرداری امیدیه خودروهای سنگین خریداری خواهد شد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خوزستان بیان کرد: سازمان آمادگی همکاری جهت نوسازی ناوگان حمل ونقل تمام شهرداری های استان را دارد و هر شهرداری متقاضی تهیه خودرو باشد در این زمینه اقدام خواهیم کرد.

فرهمند پور تصریح کرد: رسالت سازمان همیاری شهرداری ها همیاری و افزایش توان شهرداری ها است یعنی ما با اقداماتی که انجام می دهیم ظرفیت ها و دسترسی هایی داریم که به توانمند سازی شهرداری ها کمک می کند.

وی با بیان اینکه یکی از این ظرفیت ها خرید خودرو با ترک تشریفات می باشد ادامه داد: تنها سازمای که می تواند از ظرفیت خرید خودرو با ترک تشریفات استفاده کند سازمان همیاری شهرداری هاست که امروز شهرداری امیدیه از آن بهره مند شد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خوزستان افزود: برنامه های ما در سازمان این است که با استفاده از ظرفیت هایی همانند منطقه آزاد اروند، در خرید ادوات و ماشین آلات، ایجاد فرصت های اقتصادی و اشتغال زایی در کل استان اقدام نماییم. 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها