یک خیر خوزستانی: ۱۰ هزار نفر مددجو از خدمات ما استفاده می کنند

مدیرامورشعب استان خوزستان بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها گفت: ۱۰ هزار فرد مددجو از خدمات این بنیاد استفاده می کنند.

یک خیر خوزستانی: ۱۰ هزار نفر مددجو از خدمات ما استفاده می کنند

فاطمه نظر پور در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: جامعه هدف ما همه افراد نیازمند در کشور است و نیازمندان زیادی داریم که نمی دانند برای رفع نیازهای خود به کجا مراجعه کنند. 

او با بیان این که ۹۵۰ شعبه در سراسر کشور داریم، افزود: خیریه آبشار عاطفه ها از سال ۸۹ در خوزستان افتتاح شد اما به طور رسمی از سال ۹۱ شروع به کار کرد.

مدیرامورشعب استان خوزستان بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها یادآور شد: طی دو سال گذشته امور شعب بنیاد به مرکزیت اهواز در خوزستان شکل گرفت و تاکنون ۱۱ شعبه فعال بنیاد خیریه آبشار عاطفه ها در خوزستان تأسیس شده است.

نظرپور با بیان این که  تعداد شعب در  فعال در استان به ۳۰ شعبه رسیده ، گفت:  ۲۵۰ نفر پرسنل داریم که همه خانم هستند و ۵ هزار خانوار نیازمند تحت پوشش بنیاد خیریه بین المللی آبشار عاطفه ها هستند که در مجموع ۱۰ هزار نفر می شوند. 

او ادامه داد: در شوشتر یک کارگاه و یک فروشگاه فروش محصولات خانگی داریم و در اهواز هم درصدد راه اندازی یک کارگاه برای اشتغالزایی مددجویان هستیم.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها