پلمب ۸۷ واحد صنفی در راستای اجرای طرح حجاب در آذربایجان غربی

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه رعایت عفاف و حجاب از جمله مطالبات آحاد مردم بوده و پلیس برابر وظیفه قانونی خود با جدیت در این راستا ورود کرده است، از پلمب ۸۷ واحد صنفی متخلف در استان خبر داد.

پلمب ۸۷ واحد صنفی در راستای اجرای طرح حجاب در آذربایجان غربی

سردار رحیم جهانبخش روز شنبه اظهار کرد: پلیس به استناد قانون، به عنوان مجری و ضابط قضایی و در تعاقب ابلاغیه‌های قوه قضاییه و وزارت کشور و حکم شرعی و اجتماعی در جامعه‌ای که اغلب مردم دیندار و مقید به رعایت حدود الهی هستند، ملزم به پیگیری مفاد قانون است و در این راستا برابر قانون طرح عفاف و حجاب را در راستای مطالبات اکثریت آحاد جامعه و مسوولان به اجرا گذاشته است.

وی با اشاره به اینکه رعایت عفاف و حجاب از جمله مطالبات آحاد مردم است، افزود: این طرح به صورت هوشمند و برای تقویت و توسعه‌ حقوق شهروندی اجرا شده و پلیس از مشارکت و همراهی آحاد مردم در ارتقای امنیت عمومی قدردانی می‌کند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به اقدامات پلیس در حوزه فضای مجازی، اضافه کرد: با اشراف سایبری پلیس و اجرای طرح‌های عملیاتی مختلف هر گونه فعالیت مجرمانه پیرامون اشاعه و ترویج فحشا و موارد سوء اخلاقی رصد شده و برخورد با مرتکبان و مجرمان در دستور کار پلیس قرار دارد.

سردار جهانبخش ادامه داد: از ۲۶ فروردین تاکنون یک هزار و ۸۵۱ فقره بازدید از واحدهای صنفی صورت گرفت که به یک هزار و ۳۷۶ واحد تذکر شفاهی داده شد و از ۳۸۸ واحد صنفی هم تعهد کتبی اخذ شد.

به گفته وی، همچنین تعداد پنج هزار پیامک تذکر به رانندگان خودروها که موضوع عفاف و حجاب را رعایت نمی‌کردند، ارسال شده است.

سردار جهانبخش با اشاره به اینکه برابر قانون و تدابیر ابلاغی آن دسته از خودروهایی که سرنشینان آن اقدام به کشف حجاب کنند در ابتدا تذکر و در صورت تکرار خودرو توقیف و واحدهای صنفی متخلف نیز به همین شیوه پلمب خواهند شد، گفت: مردم استان طی چند روز گذشته استقبال گسترده‌ای از طرح‌های پلیس داشته‌اند که در این خصوص از همکاری خوب شهروندان و اقشار مختلف قدردانی می‌کنم.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 14
  • ناشناس
    0

    سکه شد ۳۴ میلیون تومان!! عین خیالشان نیست این بی شرف ها

  • ناشناس
    0

    جامعه ای که برپایه ی روحانیون شکل گرفته باشد وجود گناه امر ضروری است انان اهرم قدرت هستند واز گناه گذران زندگی میکنند.

    نظرات شما -
    • 0

      روحانیت، بره،رزه، شو،بخونه،ازچشم،ملت،افتادن،یک،مشت،شکم،گنده،مفت،خور،کار،بلد،نیستن،جز،حرف،مفت،زدن،انگار،قرووستاست،راست،میگین،برن،کارگری،بناهی،ببینن،چند،ساعت،دوان،میارن،کثافتها

  • ناشناس
    0

    این مردمی که از پلمپ اماکن استقبال کردند یا خیلی .......... و خر هستند یا واقعا در رفاه و نعمت هستند.

    نظرات شما -
    • 0

      در،رفا،ونعمت هستن،بی،شرفن

  • ناشناس
    0

    اگر دست به پلمبتان خوبه درب مجلس و دولت را پلمب کنید تا راحت بشیم خودمون یه خاکی سرمون میکنیم ، خسته شدیم از اینهمه دروغ و وعده و بایدها

  • ناشناس
    0

    بیخود کردید نون ملتو آجر میکنید توف به شرف نداشته تون بی شرفا

  • ناشناس
    0

    طرح معیشت مردم ،طرح جلوگیری از تورم افسار گسیخته ، طرح جلوگیری از دزدی‌ها و اختلاس‌های مسئولین و اطرافیانشان و......... چرا برای اینا طرح و برنامه ندارین. خدایا ریشه ظلم و ظالم را بخشکان....

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      داره کم کم به دست مردم انشالله به حق امام زمان حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف ریشه اینها خشک میشه مکه نشنیدین توی قم دو نفر توی تهران یکی توی بابلسر یکی و همین جور یکی یکی ریشه خشک میشه

  • ناشناس
    0

    تورم رو رها کردین دیگه انگار که نه انگار
    مردم ضعیف بمیرند بما چه
    به شخم دولتمردان

  • ناشناس
    0

    از مولد سازان چه خبر !!!!!!

  • ناشناس
    0

    همه مملکت دارین پلمپ میکنین بعد میگین حجاب خواست احاد ملته؟؟؟این احاد ملت چه تعدادن که همیشه بهشون میبالین؟؟من خودم یه زمانی جز این احاد ملت بودم ولی از دست کاراتون به ستوه اومدم شدم جز اقلیت مردم!!!!!

  • حیدری
    0

    خدا قوت اجرکم عندالله

  • ناشناس
    0

    حرف،زور،جواب،نمیده، حجاب، احباری،نیست،اختاریه،بدترش،نکنید،اول،بچه،های خودتونو،جمع، کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها