توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی در خاش

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خاش سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون در قالب اجرای طرح همای رحمت کار توزیع ۱۶۸ سبد غذایی معیشتی و ۱۶۸ بسته لوازم بهداشتی در مناطق محروم این شهرستان انجام شده است.

توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی در خاش

جلال هاشم زهی بیان کرد: ارزش ریالی این تعداد سبدهای معیشتی و بسته های بهداشتی توزیع شده از ابتدای ماه مبارک رمضان تا به امروز افزون بر چهار صد و چهل و شش میلیون تومان بوده و پیش‌بینی می‌شود که تا پایان ماه رمضان، ۴۰۰ سبد غذایی و چهار هزار پرس غذای گرم بین خانواده‌های نیازمند توزیع شود.

هاشم زهی با اشاره به برپایی ۴ سفره مهربانی تا به امروز، ادامه داد: ارزش ریالی سفره‌های مهربانی نیز ۶میلیون تومان برآورد شده است و پیش‌بینی می‌شود که برپایی این سفره‌ها تا پایان ماه مبارک رمضان به ۳۰مورد برسد.

هاشم زهی خاطرنشان کرد: طرح ملی همای رحمت ویژه کمک به نیازمندان  از اول ماه مبارک رمضان در سطح شهرستان آغاز شده و تا پایان این ماه ادامه دارد.

وی افزود: این طرح مختص کمک به نیازمندان بوده و علاوه بر آن چند طرح دیگر نیز از جمله مراسم سفره‌های مهربانی ویژه ماه مبارک رمضان در حال اجرا است.

این مسوول گفت: در این طرح سبدهای غذایی شامل انواع مواد خوراکی مثل روغن، برنج، پنیر، خرما قند، چای، عدس، لوبیا، مربا،

شکر، کنسروجات، رب، آرد، سویا، ماکارونی و لوازم بهداشتی شامل شامپو، صابون، مسواک و خمیر دندان، حوله، برس، ناخن گیر، نوار بهداشتی و غیره که بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود و امسال نیز مانند سال‌های گذشته، سبدهای غذایی با کمک خیران تهیه شده و بین خانواده‌های نیازمند، بی‌سرپرست و بدسرپرست، معلولان، زندانیان، سالمندان و بیماران توزیع می‌شود.

وی با بیان این‌که سفره‌های مهربانی نیز میزبان بسیاری از افراد و خانواده‌های نیازمند است، تصریح کرد: جمعیت هلال‌احمر به عنوان سازمانی مردمی و با ارائه خدمات بشردوستانه، دست همه خیران را برای کمک به خانواده‌های نیازمند به گرمی می‌فشارد.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    این تصاویر آبروریز را پخش نکنید برای کشور موشکی و اتمی و اسلامی ایران خوبیت ندارد

  • ناشناس
    0

    از خیرین تقاضا دارم کمک های خود را مستقیما و بدون واسطه خود بدست نیازمندان برسانند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها