امام جمعه یاسوج:

ساخت فرودگاه یاسوج از ابتدا کارشناسی نبود

امام جمعه یاسوج گفت: ساخت فرودگاه یاسوج از ابتدا کارشناسی شده نبوده است.

ساخت فرودگاه یاسوج از ابتدا کارشناسی نبود

به گزارش سایت خبر فوری به نقل از خبرگزاری ایسنا، حجت الاسلام «سیدعلی صالح موسوی اعظم» در خطبه‌های نماز جمعه یاسوج افزود: این روزها مردم استان کهگیلویه و بویراحمد عزادار و داغدار هستند و سقوط هواپیمای « تهران - یاسوج» مصیبتی بزرگ و دلخراش بود که سه روز عزای عمومی در این استان اعلام شد.

وی اظهار کرد: مردم برای کاهش آلام خانواده‌های جانباختگان این حادثه با آن‌ها همدردی می‌کنند. مردم خود را سهیم و شریک غم خانواده جانباختگان می‌دانند.

امام جمعه موقت یاسوج با اشاره به تلاش‌ها برای انتقال اجساد از سوی دستگاه‌های مختلف خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌ها از جمله سپاه، ارتش، نیروی انتطامی، هلال‌احمر، اورژانس، کوهنوردان و حتی از چند استان پای کار آمدند که جای تشکر دارد.

موسوی اعظم تصریح کرد: برخی‌ها در فضای مجازی اخبار غیرواقعی منتشر می‌کنند که از مردم انتظار داریم تحت‌تأثیر این اخبار قرار نگیرند و از رسانه‌ها و خبرگزاری‌های رسمی اخبار و رویدادهای این حادثه را پیگیری کنند.

وی ادامه داد: هم‌اکنون اولویت اصلی حفظ جان و سلامت امدادگران، کوهنوردان و همه نیروهای امدادی است.

امام جمعه موقت یاسوج با اشاره به این‌که ساخت فرودگاه یاسوج از ابتدا کارشناسی شده نبود، گفت: هنگام ساخت فرودگاه یاسوج کار کارشناسی و برنامه‌ریزی دقیق نشده بود.

موسوی اعظم تصریح کرد: این‌که یک طرف فرودگاه یاسوج زندان، یک طرف شهرک صنعتی و سایر موانع وجود دارد هم‌چنین احداث گلخانه در محوطه فرودگاه نشان می‌دهد که ساخت آن کارشناسی شده نبود.

وی با اشاره به فرسوده بودن هواپیمای ATR فرودگاه یاسوج افزود: عمر این هواپیمای ۲۵ سال بود که تا حدودی فرسوده بوده و باید پیش از وقوع حادثه پرواز تهران - یاسوج به این مسأله توجه می‌شد.

امام جمعه موقت یاسوج اظهارامیدواری کرد زودتر پیکر جانباختگان منتقل و شناسایی شوند.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها