آیین تکریم و معارفه امام جماعت شرکت خمیرمایه و الکل رازی برگزار شد

مراسم تودیع امام جماعت سابق شرکت خمیرمایه و الکل رازی، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی سیاحی و معارفه حجت الاسلام و المسلمین رضا نعمت‌تبار برگزار شد.

آیین تکریم و معارفه امام جماعت شرکت خمیرمایه و الکل رازی برگزار شد

این مراسم که روز سه‌شنبه ۱۶ اسفندماه در حسینیه سیدالشهدا شرکت برگزار شد، با حضور مهندس شهرام فرحمند مدیرعامل شرکت خمیرمایه و الکل رازی، جمعی از مدیران و نمازگزاران همراه بود.

در ادامه، مهندس فرحمند ضمن تقدیر و تشکر از زحمات حجت‌الاسلام سیاحی، برای حجت‌الاسلام نعمت‌تبار آرزوی موفقیت کرد.

پس از آن نیز، حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی جزایری دبیر شورای سیاستگذاری ائمه جماعات شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در سخنانی بر اهمیت برگزاری نماز جماعت و توسعه فعالیت های فرهنگی در شرکت خمیرمایه و الکل رازی تاکید کرد.

حجت‌الاسلام جزایری همچنین تاکید کرد: راهبری و مشاوره فرهنگی در داخل و خارج از شرکت از ماموریت‌های ائمه جماعات در سطح نیشکر است.

حجت‌الاسلام نعمت تبار نیز در سخنانی از ضرورت ارائه بسته فرهنگی یکساله در راستای اهداف شرکت و همچنین تعریف ارتباط موثر با پرسنل خبر داد.

در پایان این آیین همچنین ضمن تقدیر از زحمات حجت‌الاسلام سیاحی، حجت‌الاسلام نعمت‌تبار به عنوان امام جماعت جدید به نمازگزاران‌ این حسینیه معرفی شد.

از سوی دیگر، جشن نیمه شعبان، به مناسبت ولادت حضرت قائم (عج) با اجرای مولودی و سخنرانی حجت‌الاسلام مجتبی احمدیان مدیر کانون تخصصی وعاظ و خطبای خوزستان برگزار شد.

IMG_20230308_132416_390

IMG_20230308_132412_251

IMG_20230308_132418_458IMG_20230308_132414_499

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    0

    دولت مخفی دارای پول و سلاح و صنعت و بازار

  • فریبرز
    0

    این شرکت چه منافعی برای شما دارد که روز درختکاری درموردش خبر میزارید حالا هم امام جماعت ،مملکت با اینهمه بزرگی و مشکل ، یه شرکت چرا باید تیتر داشته باشه؟ چه منظوری دارید ؟

  • امیرکبیر
    0

    خداوکیلی خبر فوری این خبر چه حساسیتی در ارائه کردنش ایجاد میکنه که آنرا خبر فوری گذاشتی؟؟؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها