طرح جدید مترو برای ممانعت از ورود آقایان به واگن بانوان

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران از طرح جدید مترو برای عدم ورود آقایان به واگن ویژه بانوان خبر داد.

 طرح جدید مترو برای ممانعت از ورود آقایان به واگن بانوان

مسعود درستی در مورد جزئیات طرح جدید جداسازی واگن بانوان و عدم ورود آقایان به این واگن‌ها، گفت: نکته قابل توجه این است که ۴۰ درصد تماس‌های مردمی با مترو در حوزه درخواست‌ها و انتقادات در مورد ورود آقایان به واگن بانوان است و این درخواست در رتبه اول فراوانی اعتراضات مردمی است.

مترو

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران اعلام کرد: بر همین اساس در یکی از قطار‌ها درب شیشه‌ای جدا کننده نصب کردیم و کاملا ورود آقایان از داخل قطار‌ها را مسدود کردیم.

وی با بیان اینکه ما نیاز به همراهی و همکاری آقایان در این مسأله داریم، اظهار کرد: ما برای تکریم بانوان واگن مخصوص برای آن‌ها گذاشتیم و این ربطی به اسلام ندارد؛ چرا که در ژاپن هم واگن مخصوص بانوان وجود دارد و آیا آن‌ها مسلمان هستند؟ این موضوع یعنی تعیین واگن اختصاصی برای زنان که جزو درخواست‌های آنان بوده و ما از نظر فرهنگی و اعتقادی نیاز به همراهی آقایان هستیم.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران در مورد ورود آقایان از در‌های اصلی قطار به واگن بانوان و تمهیدات مترو نیز گفت: مأموری گذاشته و به آقایان تذکر می‌دهیم، اما در یکی از قطار‌ها در‌های شیشه‌ای را آزمایش کردیم و در نظر داریم تا در آستانه سال نو در خط سه مترو این در‌های جدا کننده را نصب کنیم تا مشکل ورود آقایان به واگن زنان رفع شود.

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 15
  • ناشناس
    11

    پس چرا از ورود برخی خانمها به واگن آقایان در مترو جلوگیری نمی شود؟!!!

  • رضا
    10

    ببخشید چرا ورود خانم ها به بخش آقایان ممنوع نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟ لطفا پیگیری کنید.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      4

      چون خانم‌ها به آقایون آسیبی نمی‌زنند ولی آقایون یه کارای دیگه ای میکنن 😁😐🙄

    • 2

      خیلی کار خوبی می‌کنید ... من که زیاد از وسایل نقلیه عمومی استفاده نمیکنم ولی یک بار سوار اتوبوس شدم با اینکه قسمت آقایان صندلی ها خالی بود یه آقایی روی صندلی برعکس نشسته بود و خیره به خانمها تا لحظه‌ای که پیاده شد جرات نمی‌کردم روسری رو شل کنم یکم خنک شم یه خانم بیچاره‌ای هم می‌خواست بچه شو شیر بده نمیتونست، بچه هم بی‌قراری می‌کرد گفتم شالتو
      بنداز روی شونه و روی بچه ،،،گفت بچه عرق می‌کنه اون زیر مریض میشه آخه میدونید اگه صندلی خالی موجود نبود باز یه چیزی ولی ده تا صندلی خالی بود و این آقا که همش چشمچرانی می‌کرد روبروی زنان نشسته بود اینقدر لجم گرفته بود و داشتم فکر میکردم چرا اتوبوس زنان و مردان از هم جدا نیست

    • کوروش
      4

      بخش عمومی متعلق به آقایان نیست که بانوان نیان.خانم ها نصف جامعه هستند و از کل واگن ها ۳ سالن مخصوص آنهاست و مابقی سالنها عمومی هست و متعلق به همه جامعه.

  • ناشناس
    4

    صبورباشید هنوز تاعمارت اسلامی خیلی راه است این تازه اولش هست. ملت همیشه درصحنه. خخخخخ

  • 🐜
    0

    شب عیدیه قیمت میوه شیرینی آجیل پوشاک کفش ماهی ومواد پروتئینی خیلی خیلی گران شده گوشت قرمز ومرغ بخوره توسرتون آقایان وسردامداران رانتخوار

  • ناشناس
    2

    آنهایی که محرم و نامحرم سرشان می شود هیچگاه وارد کوپه و حریم جنس مخالف خود نمی شوند حتی اگر در کوپه مخصوص به خودشان جا نباشد!

  • ناشناس
    2

    پس کوپه خانوادگی هم بذارید

  • عنبر
    0

    اصلا چرا اینقدر شماها اینقدر به فکره این مسال هستید به فکر معیشت مردم نیستید مسولینه بی وجدان خجالت بکشید

  • توروح اون اولیتون....ذارت
    0

    مملکته بی درو پیکر ولایی از این بهتر نمیشه لطفا برای گوشت و مرغ و پوشاک و مسکنه ملت هم برنام بزارید ولی نابودشون نکنید

  • گوهر
    1

    بعضی از خانومها هم رعایت نمیکنند و داخل واگن اقایون دست به حرکاته مزوون میزنند البته عیبی نداره ولی گلمند هم نباشند از عکس العملی که دریافت میکنند

  • والی
    1

    اینا همش انحرافاته اخلاقی مسولینه که بجای این رفتارهایه پر خطر قدری به فکر ازادی و معیشت مردم باشند

  • شیری
    1

    الان مشکلات و بدبختیهایه مردم بااین کارتون حل میشه

  • تلنگر
    0

    اقایه ریسی به جای عوام فریبی به فکر رفاه و اسایس ملت باشید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها