فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد:

کشف ۳ تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف سه تن انواع مواد مخدر، دستگیری ۱۱۸ نفر معتاد متجاهر و ۴۹ نفر خرده فروش مواد مخدر در استان خبر داد.

کشف ۳ تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

سردار دوستعلی جلیلیان در خصوص اجرای طرح سراسری مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر، اظهارداشت: در راستای مطالبات به حق مردم و تدابیر فرمانده کل انتظامی کشور طرح سراسری و گسترده مبارزه با خرده فروشان و معتادان متجاهر در شهرستان‌های استان به صورت همزمان به اجرا در آمد.

وی با اشاره به اشراف اطلاعاتی و شناسایی محل و مخفیگاه خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر، افزود: بر اساس گزارشات و اطلاعات به دست آمده به صورت هدفمند و برابر قانون با خرده فروشان مواد مخدر برخورد خواهد شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تأکید کرد: پاسخگویی به دغدغه مردم را اولویت کاری خود می‌دانیم و در این زمینه محکم، قاطع و در خور شأن شهروندان عمل خواهیم کرد.

وی با تقدیر از همکاری خوب دستگاه قضایی و دیگر سازمان‌های سیستان و بلوچستان با پلیس، گفت: طرح مبارزه با خرده فروشان و معتادان متجاهر تا رضایتمندی کامل مردم و وضعیت قابل قبول در این زمینه، به صورت مستمر در دستور کار پلیس استان قرار دارد.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • فضول
    0

    فقط با خرده فروشان برخورد میکنند..
    این دستوره.. کسی کاری به عمده فروشان نداره آخه چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      عمده فروشان برادران قاچاقچی و خودی هستند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها