تقدیر نخبگان و شیوخ قبایل عرب از فرمانده سپاه خوزستان

جمعی از شیوخ و نخبگان عرب به مناسبت روز پاسدار در مراسمی از سردار حسن شاهوار پور فرمانده سپاه خوزستان به پاس مجاهدت‌ها و مردمداری وی تقدیر کردند.

تقدیر نخبگان و شیوخ قبایل عرب از فرمانده سپاه خوزستان

این نشست تعدادی از شیوخ و نخبگان عرب در سخنانی پروژه‌های محرومیت زدایی، ارتباط تنگاتنگ با مردم و فداکاری پاسداران از زمان دفاع مقدس تا کنون را رمز محبوبیت سپاه عنوان کردند.

همچنین در بیانات نخبگان خوزستانی، تحریم‌های مکرر آمریکا و اتحادیه اروپا علیه سردار شاهوارپور نشانه ناکامی توطئه‌های دشمنان در شکست انقلاب اسلامی به ویژه در خوزستان عنوان شد.

شیوخ و نخبگان خوزستان همچنین با اشاره به برخی محرومیت‌های استان، خواستار تقویت کارگروه های تخصصی مسئله محور جهت حل مشکلات شده و بر بهره گیری هرچه‌ بیشتر از ظرفیت‌های مردمی و نظارت بر دستگاه‌های اجرایی تاکید کردند.

 

باید قوی و همدل باشیم

 سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان نیز در این نشست ضمن تقدیر از شیوخ و نخبگان عرب، اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی به پشتوانه مشارکت و مجاهدت مردمی بنا شد و بر همین اساس نیز به چهل و چهارمین سال خود رسید.

وی با بیان اینکه باید باید قوی، همدل و کنارهم باشیم، افزود: به معنای واقعی کلمه نظام مردم پایه است و به همین دلیل توانسته در مقابل استکبار جهانی بایستد؛ ما سربازان ولایت بدون مردم نمیتوانیم کاری از پیش ببریم؛ عزت و بزرگی را در گرو اعتقاد به خدا و خدمت به مردم می‌دانیم.

فرمانده سپاه خوزستان با اشاره به نقش مناسک و حوادث مهم تاریخ اسلام از جمله عاشورا، عنوان کرد: اسلام با ولایت معنا پیدا میکند و کسانی که در سنگر ولایت اند، پاسدار اسلام هستند؛ عاشورا اسلام را زنده نگه داشت و به جبر تاریخ، نبرد حق و باطل همیشه ادامه دارد و از این رو هرکسی باید جایگاه و سنگر خود را بشناسد.

وی با تاکید بر ضرورت ارتباط تنگاتنگ با مردم و معتمدین، عنوان کرد: جهت حل مشکلات مردم از جمله در حوزه محرومیت زدایی و ... تا آخر ایستاده‌ایم؛ هم خودمان درخدمت مردمیم و هم دستگاه‌های اجرایی را باید پای کار بیاریم.

شیوخ و نخبگان عرب در این نشست با تقدیم هدایایی به رسم یادبود از سردار شاهوارپور، سردار هاتف و سرهنگ فلاحی تقدیر کردند.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • اببق
    0

    ریا کاری ملت ایران ملت را اینگونه بدبخت کردخلایق هر چه لایق

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها