از تجدید میثاق نیشکری‌ها با ولایت تا اهتزاز پرچم ایران

همزمان با سالروز ورود بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به میهن، مدیرعامل، معاونین و پرسنل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با حضور در مصلای اهواز، با آرمان‌های امام و شهدا، تجدید میثاق کردند.

از تجدید میثاق نیشکری‌ها با ولایت تا اهتزاز پرچم ایران

به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، در این مراسم که مدیران، معاونین و کارکنان دستگاه‌ها و سازمان‌ها همگام با اقشار مختلف مردم نیز حضور داشتند، بر ایستادگی بر آرمان‌های امام راحل و پیروی از مقام معظم رهبری تاکید شد.

رژه خودرویی در هوای زیبای مه گرفته مزارع

همچنین در کشت و صنعت‌های نیشکر، در هوای زیبای مه گرفته و در جوار مزارع پرطراوت، رژه خودرویی و موتوری برگزار شد و نیشکری‌ها در این مراسم‌ها، بار دیگر ایستادگی خود را بر آرمان‌های امام امت (ره) و شهیدان راه حق اعلام کردند.

در این آیین‌ها، که در کشت و صنعت‌های نیشکر سلمان فارسی، میرزا کوچک خان، دهخدا، امیرکبیر و… برگزار شد، خودروها با رعایت کامل مسائل ایمنی و گذاشتن نماهنگ‌ها و سرودهای انقلابی و اهتزار پرچم ایران، جذابیت خاصی به مراسم دادند.

در کشت و صنعت نیشکر دعبل خزاعی نیز، کارکنان با حضور در حسینیه این شرکت، چهل و چهارمین بهار انقلاب را جشن گرفتند.

پرسنل نیشکر حکیم فارابی هم با آذین‌بندی شرکت و حضور پرشور در مراسم، به استقبال چهل و چهارمین بهار انقلاب رفتند.

جشنواره‌های ورزشی ویژه کارکنان و خانواده نیشکر، جشن بزرگ پیروزی انقلاب در شهرک نیشکر، دیدار با خانواده معظم شهدا، نشست‌های بصیرت‌افزایی در کشت و صنعت‌ها و… بخش دیگری از برنامه‌هایی است که در ایام دهه فجر در صنعت نیشکر برگزار می‌شود.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    واقعا پرسنل بودند،یا یک عده ای از سر ناچاری و برای حفظ پست و مقام خود شرکت کردند.خدا شاهده اکثر اینها که شرکت می کنند از سر ناچاری و برای حفظ موقعیت اداری خودشان است.همه چیز دروغ و ریا شده است.

  • ناشناس
    0

    ماملتی بارفتارواعتقادات کاملا ظاهری برای فریب خود هستیم وفکرمیکنیم بایک یا... کاملا تطهیر وپاک میشویم باکمترین هزینه. ودرواقع تمام زندگی دنیا واخرت راازدست میدهیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها