تندیس همایش تجلیل از صنایع تولیدی نمونه خوزستان به شرکت خمیرمایه و الکل رازی اهدا شد

در همایش تجلیل از صنایع تولیدی، خوراکی،آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی خوزستان و با حضور دکتر فرامرز خداییان مدیرکل مواد خوراکی و آشامیدنی سازمان غذا و داروی کشور، مسئولان استانی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، شرکت خمیرمایه و الکل رازی به عنوان واحد تولیدی نمونه سال 1401 برگزیده و مورد تقدیر قرار گرفت.

تندیس همایش تجلیل از صنایع تولیدی نمونه خوزستان به شرکت خمیرمایه و الکل رازی اهدا شد

به گزارش روابط عمومی شرکت خمیرمایه و الکل رازی، در لوح تقدیر این همایش که روز‌ پنج‌شنبه ۲۹ دی‌ماه ۱۴۰۱ در مجموعه فرهنگی امام رضا(ع) شرکت نفت اهواز برگزار شد، خطاب به مهندس شهرام فرحمند مدیرعامل شرکت خمیرمایه و الکل رازی آمده است: «کسب عنوان واحد تولیدی نمونه استان خوزستان در سال ۱۴۰۱، برآیند لطف الهی، تلاش بی‌وقفه و دانش و تخصص مدیریت آگاه و کارکنان پاک‌اندیش آن مجموعه تولیدی است. ضمن تبریک این درخشش ارزنده که نشان از سربلندی و سازندگی صنعت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران‌ دارد؛ از پیشگاه خداوند سبحان توفیق روزافزون شما و همکاران محترمتان در عرصه سازندگی و آبادی استان خوزستان و میهن عزیزمان ایران را مسئلت می‌نماییم‌». 

photo_2023-01-26_12-23-32

همچنین در این همایش، مهندس رضا بمبویایی رئیس برنامه ریزی و تضمین کیفیت شرکت خمیرمایه و الکل رازی به عنوان مسئول فنی برتر سال 1401 برگزیده شد.  

شرکت خمیرمایه و الکل رازی از شرکت های گروه شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با هدف تولید محصولات بیوتکنولوژی مورد نیاز بازارهای داخلی و خارجی و صنایع پایین دستی فعالیت می‌کند و با حضور خود موجب تکمیل چرخه نیشکر شده‌است.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها