ادارات استان مرکزی روز چهارشنبه ۲۸ دی‌ماه دورکار شدند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: براساس دستور استاندار، فعالیت ادارات این استان فردا (چهارشنبه) ۲۸ دی‌ماه به دلیل برودت هوا و ضرورت صرفه‌جویی و مدیریت مصرف بهینه انرژی، بویژه گاز و برق و جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی و صنعتی، دورکار شدند.

ادارات استان مرکزی روز چهارشنبه ۲۸ دی‌ماه دورکار شدند

بهنام نظری، افزود: کارکنان دستگاه‌های اجرایی در سطح استان به غیر از دستگاه‌های خدمات‌رسان عمومی فعال و مراکزی که دارای نوبت کاری و کشیک هستند روزچهارشنبه با تشخیص مدیر ذیربط دورکار هستند.

وی ادامه داد: بر اساس توافق با کمیسیون هماهنگی بانک‌ها و بیمه‌ها، بانک‌های دولتی و خصوصی و شرکت‌های بیمه (تجاری و بازرگانی) روز چهارشنبه دورکار هستند و شعب منتخب طبق اعلام این کمیسیون در این روز، از ساعت ۹ تا ۱۳ به صورت کشیک دایر است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی اظهار کرد: فعالیت تمامی مدارس این استان نیز فردا (چهارشنبه) به صورت غیرحضوری است و با توجه به فصل امتحانات، فعالیت مراکز دانشگاهی با نظر ریاست دانشگاه ذیربط است.

نظری اضافه کرد: همه دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی، بانک‌ها شرکت‌های بیمه تجاری (به غیر از دستگاه‌های خدمت‌رسان و مراکزی که دارای نوبت کاری و کشیک هستند با تشخیص مدیر واحد ذیربط) از تاریخ یکم تا ششم بهمن‌ماه امسال با یک ساعت و نیم تاخیر آغاز به کار می‌کنند.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها