پرواز تهران به اهواز به مهرآباد بازگشت

فرودگاه مهرآباد از بازگشت پرواز تهران - اهواز به مبدا به دلیل بدی آب و هوای اهواز خبر داد و از مسافران خواست قبل از حرکت به سمت فرودگاه از وضعیت پروازی خود با شماره‌های ۱۹۹ باخبر شوند.

پرواز تهران به اهواز به مهرآباد بازگشت

 از صبح امروز دوشنبه ۲۶ دی‌ماه،  پرواز  ۵۸۵۲  تهران  به  اهواز  با زمان برنامه‌ای ۵:۲۰ به علت  شرایط نامناسب جوی  فرودگاه مقصد به مهرآباد بازگشت و در نهایت باطل شد.

هم چنین پرواز ۴۵۳۶ هواپیمایی ماهان به مقصد اردبیل با زمان برنامه‌ای ۰۷:۵۰ به علت بدی هوای اردبیل به مهرآباد بازگشت و در نهایت باطل شد.

در همین راستا فرودگاه مهرآباد در اطلاعیه پروازی از احتمال تاخیر یا کنسلی پروازهای خروجی از این فرودگاه به دلیل شرایط جوی فرودگاه‌های مقصد خبر داد.

بر اساس این خبر، با توجه به شرایط جوی در بیشتر مناطق کشور، احتمال اینکه برخی پروازها با تاخیر انجام گیرد پیش‌بینی می‌شود.

در این اطلاعیه آمده است: پروازهای فرودگاه مهرآباد با توجه به شرایط جوی و در صورت مساعد بودن فرودگاه مقصد مطابق برنامه روزانه در حال انجام است.

فرودگاه مهرآباد از مسافران خواست: قبل از حرکت به سمت فرودگاه از وضعیت پروازی خود با شماره‌های ۱۹۹ و شماره ۰۲۱۶۱۰۲۱ تماس گرفته و اطلاعات پرواز خود را دریافت کنند.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها