مدارس و دانشگاه‌های گیلان غیرحضوری و ساعات کاری ادارات کم شد

قرارگاه مدیریت جهادی گاز گیلان اعلام کرد: مدارس و دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان طی روزهای شنبه و یکشنبه غیر حضوری برگزار می شود و ساعات کاری ادارات نیز کاهش می یابد.

مدارس و دانشگاه‌های گیلان غیرحضوری و ساعات کاری ادارات کم شد

براساس مصوبه قرارگاه مدیریت جهادی گاز استان و دستور استاندار گیلان،این اقدام در راستای مدیریت مصرف گاز در استان با توجه به برودت هوا و ضرورت صرفه جویی در این زمینه انجام شده و طبق آن تمامی مراکز آموزش عالی؛ دانشگاه های سراسری، آزاد اسلامی، پیام نور، غیرانتفاعی ها و دیگر موسسات آموزش عالی مشمول اعمال این مصوبه هستند.

در این مصوبه تاکید شده است که صرفا امتحانات پایه های نهم(داوطلبان آزاد و آموزش از راه دور) و دوازدهم مدارس که به صورت سراسری است، به قوت خود باقی است و راس ساعت مقرر برگزار می شود. سایر امتحانات داخلی با تصمیم مسئولان دانشگاه ها و شورای مدرسه به تاریخ دیگری موکول خواهد شد.

در این راستا شروع فعالیت ادارات در روزهای شنبه و یکشنبه هفته پیش رو ۸:۳۰ دقیقه و پایان آن ۱۲:۳۰ دقیقه اعلام شده است و تمامی دستگاه ها، سازمان ها و نهادهای استان و همچنین شعب بانک های عامل موظفند نسبت به خاموش نمودن تمامی سیستم های گرمایشی و موتورخانه ها، یک ساعت قبل از خروج کارمندان اقدام کنند.

به منظور پایش عملکرد دستگاه ها و نهادها به مفاد این اطلاعیه، تیم های بازرسی قرارگاه جهادی شرکت گاز تشکیل و تخلفات احتمالی گزارش می شود.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها