مدارس و دانشگاه های گیلان فردا و پس فردا غیرحضوری است

ستاد مدیریت جهادی گاز گیلان اعلام کرد : فعالیت تمامی مدارس و مراکز آموزش عالی و دانشگاه های گیلان در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری به صورت غیرحضوری برگزار می شود.

مدارس و دانشگاه های گیلان فردا و پس فردا غیرحضوری است

بر اساس مصوبه این ستاد تصریح شده است: صرفا امتحانات پایه‌های نهم(داوطلبان آزاد و آموزش از راه دور) و دوازدهم که به صورت سراسری است به قوت خود باقی است و راس ساعت مقرر برگزار می شود.

طبق آن همچنین سایر امتحانات داخلی با تصمیم مسئولان دانشگاه‌ها و شورای مدرسه به تاریخ دیگری موکول خواهد شد.

بر این اساس، ادارات و دستگاه ها و بانک های استان فردا تعطیل نیستند و به روال عادی خدمت رسانی می کنند و مصوبات ستاد مدیریت جهادی گاز لازم الاجراست.

پیش از ظهر امروز نیز در ستاد مدیریت جهادی گاز گیلان هم استاندار با تاکید بر اینکه باید گره از زندگی مردم باز کنیم، گفت: تعطیلی ادارات، دستگاه ها و بانک ها باید با محاسبه همه جوانب اقدام شود به گونه ای که خدمات رسانی به مردم مختل نشود.

اسدالله عباسی گفته بود: در صورت ضرورت و اضطرار باید کشیک برای مجموعه های مختلف از جمله بانک ها و دستگاه های خدماتی و مجموعه هایی که فعالیت شان ضرورت دارد، تعیین شود تا خدمت رسانی به مردم دچار اختلال و مشکل نشود.

وی با اشاره تعطیلی روز اول دی‌ماه به صورت آزمایشی در استان گفته بود: با این تعطیلی تنها یک درصد صرفه جویی در مصرف گاز ایجاد شد و تاثیر چندانی در مدیریت مصرف نداشت؛ نمی‌شود فعالیت اقتصادی و زندگی مردم را برای یک درصد صرفه جویی مختل کنیم.

وی درخصوص تصمیم‌گیری برای تعطیلی چهارشنبه یا پنجشنبه افزود: در صورتی به این اقدام متقاعد می شوم که میزان فایده و ضرر آن به درستی محاسبه شود.

همچنین وی تاکید کرد که مرخصی همه مدیران تا عادی شدن شرایط جوی به حال تعلیق درآمده و باید همه پای کار باشند و گره از کار مردم بگشایند.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها