مدارس اراک برای سومین روز متوالی غیرحضوری شدند

مدارس اراک برای سومین روز متوالی به دلیل آلودگی هوا تعطیل و به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

مدارس اراک برای سومین روز متوالی غیرحضوری شدند

بنابر تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوا با توجه به روندافزایشی غلظت آلاینده‌ها توسط ایستگاه‌های پایش و همچنین پیش‌بینی صورت گرفته، مدارس اراک برای سومین روز متوالی به صورت غیرحضوری فعالیت می‌کنند.

اسماعیل جیریایی، رئیس اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش استان مرکزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم با اشاره به تعطیلی مدارس استان، اظهار داشت: به سبب آلودگی هوای کلانشهر اراک و نیز به سبب پدیده سکون هوا، فردا سه‌شنبه 22 آذرماه فعالیت آموزشی تمامی مدارس شهر اراک در نوبت صبح و عصر به صورت غیرحضوری خواهد بود.

وی افزود: مراکز و موسسات آموزشی تحت نظر آموزش و پرورش، آموزشگاه‌های علمی آزاد تحت نظر آموزش و پرورش و آموزشگاه‌های زبان زیرمجموعه آموزش و پرورش به سبب وضعیت آلودگی هوای کلانشهر اراک فردا سه‌شنبه تعطیل خواهد بود.

جیریایی بیان کرد: در خصوص فعالیت مهدهای کودک نیز اختیار به والدین نونهالان سپرده شده است و در مجموع از نظر آموزش و پرورش تمامی مدارس و مراکز زیر نظر آموزش و پرورش در اراک تعطیل خواهد بود.

این تعطیلی برای سومین روز متوالی در حالی اتفاق می‌افتد که امروز دوشنبه 21 آذرماه کیفیت هوای شهر اراک برای تمام گروه‌های سنی ناسالم اعلام شده است و شهر اراک در روز دوشنبه در وضعیت قرمز قرار گرفت.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها