شهادت مولوی عبدالواحد ریگی توسط افراد ناشناس در خاش/ ویدئوی گفت‌وگوی او با نماینده اعزامی رهبر انقلاب به سیستان و بلوچستان

شورای تامین استان سیستان و بلوچستان در خصوص شهادت مولوی ریگی در شهرستان خاش بیانیه ای صادر کرد.

شهادت مولوی عبدالواحد ریگی توسط افراد ناشناس در خاش/ ویدئوی گفت‌وگوی او با نماینده اعزامی رهبر انقلاب به سیستان و بلوچستان

براساس گزارشات اولیه، مولوی عبدالواحد ریگی امام جمعه اهل سنت مسجد امام حسین(ع) شهرستان خاش از مولوی های شاخص منطقه و استان سیستان و بلوچستان توسط افراد ناشناس ظهر پنجشنبه ربوده و به شهادت رسیده است.

گزارش های تکمیلی پس از بررسی دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی به اطلاع هموطنان عزیز خواهد رسید.

تشریح جزییات قتل امام جمعه مسجد امام حسین (ع) شهرستان خاش

به گزارش میزان، شمس آبادی دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان گفت: مولوی عبدالواحد امام جمعه مسجد امام حسین (ع) شهرستان خاش روز گذشته در مسجد حضور داشت که افراد ناشناس از درب پشتی مجسد وی را صدا کرده و سوار  یک خودروی پژو بدون پلاک می‌کنند.

بعد اطلاع از ربوده شدن مولوی عبدالواحد با دستور دادستان شهرستان برای تحقیق روی پرونده بازپرس تعیین شده بود و تمام نیروها برای پیدا کردن مولوی عبدالواحد و شناسایی آدم ربایان مامور شده بودند که متاسفانه به نظر می‌رسد متهمان بعد از ربایش اقدام به قتل مولوی عبدالواحد کرده‌اند.

امروز جسد مولوی عبدالواحد در یکی از جاده‌های فرعی شهرستان خاش در حالی که ۳ گلوله به وی شلیک شده بود که گلوله‌ها از ناحیه سر خارج شده است، کشف شد.

بازپرس ویژه قتل در محل حاضر و  پرونده قضایی در مورد این موضوع تشکیل شده است.

پلیس آگاهی نیز در حال بررسی موضوع برای شناسایی عوامل این حادثه است.

ویدئوی گفت‌وگوی مولوی عبدالواحد ریگی با نماینده اعزامی رهبر انقلاب به سیستان و بلوچستان را ببینید:

تیم ویژه برای دستگیری عاملان شهادت مولوی ریگی در خاش تشکیل شد

به گزارش ایرنا، فرمانده انتظامی خاش گفت: ساعاتی قبل در پی اعلام گزارش به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر پیدایش جسدی در دوراهی " رودهینار" جاده خاش- زاهدان از توابع این شهرستان سریعا مأموران انتظامی به محل اعزام شدند.

با حضور ماموران و بررسی صحنه با پیکر بی جان مولوی عبدالواحد ریگی به گفته شاهدان عینی و حاضران که امام جمعه اهل سنت مسجد امام حسین علیه السلام خاش بوده مواجه شدند.

در بررسی‌های اولیه ماموران انتظامی در صحنه مشخص شد امام جمعه اهل سنت مسجد امام حسین علیه‌السلام این شهرستان توسط افراد ناشناس مسلح در روز قبل ربوده و سپس وی را به شهادت رسانده‌اند.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها