آئین گرامیداشت روز پرستار در زرند برگزار شد

مراسم جشن روز پرستار به مناسبت ولادت با سعادت اسوه صبر و استقامت بانوی عشق، حضرت زینب (س) در درمانگاه شهید ثمره فجر برگزار شد.

آئین گرامیداشت روز پرستار در زرند برگزار شد

بمناسبت گرامیداشت سالروز خجسته میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار مراسم جشنی با حضورسرهنگ پاسدارکارگر جانشین فرماندهی سپاه جمعی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران و پرستاران و کادر بهداشتی این مرکز درمانی درمحل سالن اجتماعات درمانگاه شهید ثمره فجر شهرستان زرند برگزار گردید.

این مراسم باشکوه که با اجرای چندین برنامه فرهنگی، هنری همراه بود آقای جعفری رئیس درمانگاه فجر با تبریک فرارسیدن سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستاراز حضورمدعوین محترم و خانواده شهیدان ثمره و محمدی دراین مراسم معنوی تقدیر و تشکر نمود.

وی روز پرستاررا روز اسوه صبر ایثار و بردباری برگرفته از سیره حضرت زینب (س) دانست وگفت:جایگاه پرستاران در منابع علمی و دینی بسیار والاست وقطعاًاز مصادیق عمل صالح فداکاری و از جان گذشتگی برای نجات جان انسان هاست.

مدیر درمانگاه فجر زرند در ادامه به تشریح فعالیت‌های انجام شده این مرکز درمانی ازسال ۱۳۹۸ پرداخت وضمن قدردانی از همکاران پرتلاش درمانگاه ابراز امیدواری نمود همواره خدمتگذاری صدیق وشاهد پویایی و شکوفائی خدمات درمانی به جامعه اسلامی باشیم.

در ادامه سرهنگ پاسدار محمد کارگر جانشین فرماندهی سپاه ناحیه زرند ضمن تقدیر از مقام شامخ پرستاران و مدافعان سلامت، این روز فرخنده را گرامی داشت و از تمامی کادر درمان و پرستاران که با تمام وجود در عرصه خدمت رسانی به بیماران به ویژه در دوران شیوع کرونا در میدان بودند تقدیر و تشکر کرد.

شایان ذکراست درخاتمه این مراسم از کادر درمانی درمانگاه توسط خانواده شهید ثمره و شهید محمدی تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

منبع: عصر ایران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها