فرمانده سپاه اصفهان:

برخی بازداشتی‌ها،هیچ اطلاعی درباره مهسا امینی ندارند/ نمی‌دانند رئیس‌جمهور کیست / عکس امام و رهبری را هم نمی‌شناسند

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: اکثر افراد حاضر در اغتشاشات فرزندان خانواده‌های دارای آسیب‌های اجتماعی هستند همچنین عده‌ای تحت تأثیر شبکه‌های اجتماعی و احساسات در این عرصه حضور پیدا کردند.

برخی بازداشتی‌ها،هیچ اطلاعی درباره مهسا امینی ندارند/ نمی‌دانند رئیس‌جمهور کیست / عکس امام و رهبری را هم نمی‌شناسند

سردار مجتبی فدا صبح امروز در دومین جشنواره دانشجویی مالک اشتر، ضمن تبریک ولادت حضرت زینب(س) و هفته بسیج با اشاره به فرمان تشکیل بسیج توسط امام خمینی(ره) بیان داشت: امام بسیج را به‌عنوان حلقه واسط مردم و دولت قرار دادند و در این راستا از ابتدای انقلاب اسلامی، بسیج در امور مختلف نقش‌های فراوانی داشته است.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان پیرامون نقش بسیج در دوره‌های مختلف خاطرنشان کرد: دهه اول انقلاب اسلامی نیروهای بسیج نقش حفظ امنیت و حفاظت از کشور را داشتند، در دهه دوم نقش سازندگی، دهه سوم نقش خدمت‌رسانی و کمک به دستگاه‌های دولتی و در دهه چهارم در کنار وظایف قبلی، محرومیت‌زدایی و حضور به‌هنگام نیاز در بحران‌ها و حضور هوشمندانه و مقتدرانه برای آرامش و امنیت را به عهده داشته است.

وی اظهار داشت: نقش‌آفرینی و کارکرد بسیج به قدری است که بیشترین تعداد شهدای این مدت، نیروهای بسیج بودند و اگر به جمع‌بندی در خصوص به‌وجود آمدن اغتشاشات اخیر بپردازیم به‌ اقتدار و قوی بودن ایران و شکست برنامه‌های آمریکا می‌رسیم.

فدا با یادآوری اینکه آمریکا ۱۲ تریلیون دلار به منطقه آورده و در این راستا از زمان فروپاشی شوروی ۲ اقدام را در خاورمیانه مد نظر داشت، تصریح کرد: اگر آمریکا به عراق و افغانستان آمد برای اجرای راهبرد ۳٠ ساله‌اش بود که در آن اعلام کرده اگر تا سال ۲٠۲۵ تفکر آمریکا در این منطقه حاکم شود حاکمیت بلامنازع‌مان مستقر خواهد شد و در غیر این صورت زوال‌مان قطعی خواهد بود.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان با بیان اینکه سال گذشته بایدن به مدت زمان اعلام شده ۵ سال افزود و این زمان را سال ۲٠۳٠ بیان کرد، توضیح داد: در این راستا آمریکا ۴ دشمن خود را ایران، چین، روسیه و گروه‌های مبارز می‌داند و در این مسیر، ایران را درگیر برجام، چین را درگیر تایوان و روسیه را درگیر اوکراین کرد.

وی با یادآوری اینکه مسیری که در اوکراین پیش رفت مطابق میل آمریکا نبود و همچنین دولت جدید ایران برای برگشت به برجام ضمانت می‌خواست، عنوان کرد: زمانی که آمریکا دید دولت سیزدهم بدون توجه به تحریم‌ها و مذاکرات کار خود را پیش می‌برد، تلاش کرد ایران را دچار حاشیه، اغتشاش و آشوب کند تا جمهوری اسلامی را نابود، فکر مسؤولان را متغیر و رشد ایران را محدود کند.

فدا با بیان اینکه دشمن از سال گذشته اعلام کرد مبنای اغتشاشات ایران بانوان خواهند بود و در این بحث چند ماجرا رقم خورد، گفت: در این راستا در ابتدای سال ۱۲٠ نفر از هنرمندان زن بیان کردند مورد سوءاستفاده قرار گرفتند تا از ظرفیت این بحث استفاده و قبح این مسائل را بشکنند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان یادآور شد: اتفاق دوم اینکه دولت جدید با شرایطی اجازه ورود بانوان به ورزشگاه را داد اما توسط شخصی نفوذی یکی از بازی‌ها به مشهد منتقل و حواشی ایجاد شد و ماجرای دیگر اینکه خانمی در حینی که مشروب خورده بود سوار ماشین شد و خساراتی ایجاد کرد که در ادامه آن پلیس مجبور به تیراندازی هوایی شد اما در ادامه صرفا به بخش دوم پرداخته شد.

وی مطرح کرد: از ابتدای سال جدید نماینده سازمان CIA در اربیل عراق مستقر شد تا به بهانه کشته شدگان آبان سال ۹۸، اغتشاشات را در دانشگاه ایجاد کنند و در ادامه اقشار مختلف با سازماندهی به این ماجرا ورود پیدا کنند، در این راستا آموزش و پرورش، کادر درمان، اصناف، مراکز بزرگ صنعتی و زندان‌ها را نیز در قالب این سازماندهی قرار داده بودند.

فدا اعلام کرد: دشمنان در سال ۱۳۸۸ ندا آقا سلطان را کشتند و این ماجرا را یه گردن جمهوری اسلامی انداختند، سال ۱۳۹۲ نیز با ورود روحانی به عرصه انتخابات ریاست جمهوری قرار بود اتفاقی مشابه برای خانم ۲ تابیعتی بیفتد اما با ورود دستگاه‌های اطلاعاتی از این ماجرا جلوگیری شد.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان گفت: برای سال جاری نیز برنامه‌ریزی کرده بودند تا ۳-۴ شهر در سیستان و بلوچستان و ۵ شهر در کردستان توسط پیشمرگان و نیروهای مختلف تصرف و اعلام آزادی شود تا به این بهانه‌ها آشوب‌ها را آغاز کنند اما ماجرای فوت دختر جوانی رقم خورد.

وی ادامه داد: در ادامه این ماجرا به‌دلیل عملیات اربعین، ۴۸ ساعت خلأ اطلاعاتی رقم خورد و شایعات، جرقه عملیات آبان ماه دشمن را روشن کرد و عده‌ای از افراد عامدانه یا غافلانه در این آتش دمیدند.

فدا با بیان اینکه در اغتشاشات اخیر اصل نظام جمهوری اسلامی هدف و حجاب و مهسا امینی بهانه بود، اظهار داشت: این روزها وقتی با عده‌ای از دستگیرشدگان صحبت می‌کنیم، هیچ اطلاعی درباره مهسا امینی ندارند، حتی وقتی از عده‌ای از دستگیرشدگان می‌پرسیم که رئیس‌جمهور چه کسی است می‌گویند روحانی و یا زمانی که عکس امام و رهبری را جلوی آن‌ها می‌گذاریم نمی‌شناسند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان ادامه داد: اکثر افراد حاضر در اغتشاشات فرزندان خانواده‌های دارای آسیب‌های اجتماعی هستند همچنین عده‌ای تحت تأثیر شبکه‌های اجتماعی و احساسات در این عرصه حضور پیدا کردند.

فدا پیرامون پیروزی‌های جمهوری اسلامی ایران در مدت. اخیر خاطرنشان کرد: ایران جنگ نیابتی و همچنین حضور آمریکا برای دولت‌سازی در افغانستان و عراق را شکست داد، جبهه مقاومت را تقویت کرد و به‌واسطه این اعمال اسرائیلی که ادعای نیل تا فرات داشت، دور خود را دیوارهای ۶ تا ۹ متری کشیده و بزرگ‌ترین دشمن خود را ایران اعلام کرده است.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان با بیان اینکه امروز نیازمند روشنگری و تبیین هستیم تا از ایران قوی و مقتدر، ایرانی ضعیف معرفی نکنند و این نقش‌آفرینی به عهده جوانان است، گفت: یکی از مأموریت‌های بسیج معرفی شاخص‌های موفق است که بخشی از آنان شهدا و بخشی از آن جوانانی‌اند که در مأموریت‌های مختلف عملکرد خوبی داشتند و چنین جشنواره‌هایی درهمین راستا برگزار می‌شود.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها