عامل اصلی حمله به عوامل فراجا در کرج دستگیر شد

با تلاش پاسداران گمنام امام زمان (عج) سپاه البرز، عوامل اصلی حمله به عوامل فراجا و تعدادی از عناصر اصلی اغتشاشات آزادراه کرج ـ قزوین دستگیر شدند.

عامل اصلی حمله به عوامل فراجا در کرج دستگیر شد

روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی علیه‌السلام استان البرز در اطلاعیه‌ای از دستگیری  تعدادی از عناصر اصلی انسداد آزادراه کرج قزوین ، تعرض و آسیب و حمله به عوامل فراجا و همچنین سرقت سلاح سازمانی نیروی انتظامی خبر داد.

روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی علیه‌السلام استان البرز در این اطلاعیه عنوان کرد‌: به دنبال نا‌آرامی‌های روز پنجشنبه  12 آبان ‌در آزاد‌راه کرج ـ قزوین  و اقدامات ددمنشانه اغتشاشگران و آسیب رساندن به اموال شخصی و عمومی و حمله به نیروهای حافظ امنیت و انتظامی‌، با تلاش‌های شبانه‌روزی پاسداران گمنام امام زمان علیه السلام در سپاه استان البرز و گزارشات مردم انقلابی‌، تعدادی از عناصر اصلی مورد شناسایی قرار گرفته و دستگیر شدند.

عامل اصلی که به تعرض و آسیب  و سرقت سلاح سازمانی نیروهای فراجا و انسداد آزادراه کرج ـ قزوین مبادرت کرده و  انتشار آن در فضای مجازی باعث ایجاد رعب و وحشت و همچنین تحریک احساسات مردم  شده بود‌‌، در میان دستگیرشدگان است.

روابط عمومی سپاه استان البرز در ادامه با اشاره به اینکه پاسداران گمنام امام زمان علیه السلام لحظه ای از تامین امنیت مردم عزیز استان البرز غافل نخواهند شد ،
امنیت مردم را خط قرمز دانسته و از همکاری هموطنان عزیز در ارسال گزارشات مردمی برای دستگیری اغتشاشگران وبرهم زنندگان امنیت عمومی تقدیر کرد.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
نظرات شما - 1
  • ناشناس
    1

    ooooooooooooخخخخخخخخخخخخخخخ

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها