شهردار اهواز عنوان کرد:

شهرداری اهواز تمام قد میزبان زائران اربعین حسینی

شهردار اهواز گفت: موکب شهرداری اهواز سه نوبت در سه شیفت تلاش می کند تا به زائران خدمات لازم را ارائه و از آنها به نحو احسن پذیرایی کند.

شهرداری اهواز تمام قد میزبان زائران اربعین حسینی

رضا امینی در بازدید از موکب‌ شهرداری اهواز در مرز چذابه، اظهار کرد: در آستانه اربعین حسینی هستیم و خدا را شاکریم که از روزهای اول موکب شهرداری در این پایانه مرزی کار خود را آغاز و در خدمت زائران بودند.

وی افزود: موکب شهرداری اهواز سه نوبت در سه شیفت تلاش می کند تا به زائران خدمات لازم را ارائه و از آنها به نحو احسن پذیرایی کند.

شهردار اهواز با بیان اینکه سازمان آتش‌نشانی با تجهیزات کامل در خدمت زائران است، گفت: این سازمان از ابتدای فعالیت مواکب در مرز چذابه و شلمچه با 25 خودرو و 45 نیرو در همه اوقات شبانه روز به زائران خدمات لازم را ارائه کرد.

امینی اعلام کرد: وزیر کشور در بازدید از این دو پایانه قول دادند که تعداد خودروهای آتشنشانی را افزایش می دهند، همچنین قول افزایش دستگاه سازمان آتش‌نشانی اهواز را دادند چرا که مرکز استان باید خدمات رسانی گسترده ای را در حوادثی که رخ می دهد داشته باشد.

وی ادامه داد: با تقویت ناوگان آتش‌نشانی ضریب اطمینان برای امداد و نجات و فعالیت های ارزشمند آتشنشانی افزایش خواهد یافت.

شهردار اهواز با اشاره به فعالیت سازمان اتوبوسرانی اهواز، بیان کرد: با ایجا دستگاه‌ه های اتوبوس زائران را از پایانه مرزی به سمت پارکینگ هدایت کردیم تا مردم عزادار و زائران با سهولت به شهرشان بازگردند.

امینی گفت: از رانندگی با استرس و خواب آلودگی پرهیز شود تا با سلامت کامل خانواده ها به شهره ها برگردند تا شاهد حوادث تلخ سال‌های قبل‌ و یا اتفاق های ناگوار در عراق شاهد نباشیم و زائران با خاطره خوش از سرزمین زر خیر خوزستان که تمام قد میزبان زائران بود به سلامت برگردند.

IMG_1576

IMG_1572_2

IMG_0940_3

IMG_0809_2

منبع: سایت شهرداری اهواز
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    0

    بهتر است به شه خودتان برسید.

  • حمزه
    0

    کار بسیار پسندیده ای هست ولی اگر این کارتون ریاکاری نیست پس لطفا به ساکنان حاشیه شهر خودتون هم برسید

  • نا
    0

    مگه شهرداری مال باباتونه که موکب میزنید شهرداری مال بیت المال قومیت های مختلفی تواهواز هست
    چرا شما حقوقشون روزایع میکنید پدر امام حسین کار های شخصی رو با شمع شخصی انجام میداد انوقت شما ها یکی موکب میزنه یکی مجسمه بیعت پیامبر و با حضرت علی درست میکنید ....

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها