موردی از اپیدمی و بیماری‌های منتقل شده از آب در منطقه شهرکرد گزارش نشده است

رئیس مرکز سلامت محیط وزارت بهداشت گفت: به خاطر مشکلاتی که در تامین آب شرب شهر کرد داشته ایم تمامی گروه‌ها با همکاری یکدیگر در تلاش هستند تا اقدامات لازم انجام شود و مشکل تامین آب شرب در سریع‌ترین زمان ممکن بر طرف شود.

موردی از اپیدمی و بیماری‌های منتقل شده از آب در منطقه شهرکرد گزارش نشده است

جندقی گفت: خوشبختانه تا به امروز موردی از اپیدمی و بیماری های منتقله از آب در شهرکرد گزارش نشده است. اقدامات بهداشتی و نظارتی  در حال انجام است و تیم های بهداشتی در منطقه حضور دارند.

به گفته وی تیم های بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد هم در منطقه حضور داشته و برنامه های بهداشتی را به خوبی دنبال و اجرا می کنند.

او افزود:  کدورت آب شهرکرد در برخی از ساعات طی چند روز گذشته رخ داده است که اقدامات نظارتی توسط تیم های سلامت محیط وزارت بهداشت در حال انجام است و ما به وزارت نیرو کمک کرده تا آب شرب آشامیدنی به دست مردم برسد.

جندقی ادامه داد: به خاطر مشکلاتی که در تامین آب شرب داشته تمامی گروه ها با همکاری یکدیگر در تلاش هستند تا اقدامات لازم انجام شود تا مشکل تامین آب شرب در سریع ترین زمان ممکن بر طرف شود.

او گفت: مردم ساکن در آن منطقه نگرانی آلودگی آب شرب نباشند و تیم های بهداشتی به طور مرتب آب  شربی که در اختیار مردم قرار داده شده را از نظر سلامتی کنترل می کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها